تغییراتی در فضای داخلی به همراه پیشرانه جدید

معرفی رنو کپچر مدل 2020 برای بازار روسیه

23 اسفند 1398 15:26

همان‌طور که می­‌دانید، سال میلادی گذشته، رنو از نسل دوم کپچر (Captur) برای بازار اروپا رونمایی کرد. اما در بازار روسیه، این کراس‌اور فرانسوی که با نام Kaptur عرضه می­‌شود، هنوز در نسل اول قرار دارد. البته رنو برای کپچر مدل 2020 در بازار روسیه تغییراتی اعمال کرده، اما این تغییرات بر روی نسل اول بوده و هنوز نسل دوم برای بازار این کشور معرفی نشده است.

تغییراتی که برای مشتریان روسی این کراس‌اور فرانسوی به وضوح قابل مشاهده خواهند بود، در فضای داخلی آن اعمال شده‌­اند.پلتفرم کپچر با مدل­‌های داستر و آرکانا (Arkana) مشترک است. طبق ادعای این خودروساز فرانسوی، این پلتفرم جدید که در واقع نسخه به روز شده از پلتفرم قبلی به شمار می­‌رود مزایای زیادی را برای کپچر به همراه داشته است. به طور مثال، به لطف بهر­مندی از همین پلتفرم، کپچر به پیشرانه جدید مجهز شده است. این پیشرانه بنزینی 1.3 لیتری که حداکثر قدرت آن به 148 اسب‌بخار می­‌رسد، چهار سیلندر بوده و به توربوشارژر مجهز شده است. رنو کپچر با این پیشرانه جدید، فقط با جعبه‌دنده CVT به فروش می­‌رسد.

احتمالاً پیشرانه 1.3 لیتری جایگزین پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی خواهد شد، اما انتظار می­‌رود عرضه کپچر با پیشرانه 1.6 لیتری که نسخه پایه محسوب می­‌شود ادامه پیدا کند. نسخه مخصوص بازار روسیه یک مزیت قابل توجه نسبت به نسخه مخصوص بازار اروپا دارد: امکان سفارش آن با سیستم تمام چرخ محرک.

اما تغییراتی که برای مشتریان روسی این کراس‌اور فرانسوی به وضوح قابل مشاهده خواهند بود، در فضای داخلی آن اعمال شده‌­اند. درست است که رنو فضای کابین کپچر را «کاملاً جدید» توصیف می­‌کند، اما باید بگوییم که این ادعا یک اغراق است.

رنو کپچر مدل 2020 برای بازار روسیه

از موارد قابل توجه در فضای داخلی رنو کپچر مدل 2020، می­‌توان به صفحه نمایش لمسی با ابعاد بزرگتر برای سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی جدید اشاره کرد. در فضای خارجی این کراس‌اور فرانسوی، تغییراتی جزئی به چشم می­‌خورد. این تغییرات شامل قطعاتی کرومی در جلوپنجره و رینگ­‌های جدید می­‌شود.

این خودروساز فرانسوی، عرضه رنو کپچر مدل 2020 را در بازار روسیه در نیمه اول سال میلادی جاری آغاز خواهد کرد. پیش از آغاز عرضه کپچر، جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران