نسخه اسپرت از کراس‌اور جمع‌وجور فرانسوی

معرفی رنو کپچر R.S. Line مدل 2021

25 بهمن 1399 11:19

رنو نسخه R.S. Line از نسل دوم کپچر را معرفی کرده تا عضو دیگری به خانواده R.S. Line از محصولات این شرکت اضافه شود.

قیمت پایه رنو کپچر R.S. Line با جعبه‌دنده دستی، 34,442 دلار است.مهمترین تغییرات ظاهری این کراس‌اور جمع‌وجور نسبت به نسخه استاندارد را باید طرح لانه زنبوری جلوپنجره، قطعه الحاقی به سپر جلو، دیفیوزر خاکستری عقب، رینگ‌های 18 اینچی Le Castellet و لوگوی R.S. Line دانست.

با ورود به فضای داخل، حروف Renault Sport در آستانه درهای جلو جلب نظر می­‌کند. جزئیات روی صندلی­‌ها، پوشش داخلی درها، حاشیه خروجی­‌های سیستم تهویه و روکش چرمی فرمان به همراه کمربندهای ایمنی همگی با رنگ قرمز تزئین شده تا حال و هوایی هیجان‌انگیز به فضای کابین این کراس‌اور فرانسوی ببخشد. تکمیل‌کننده این مجموعه از تزئیات، روکش کربن داشبورد خواهد بود.

رنو کپچر R.S. Line مدل 2021

پنجره­‌های دودی عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر 10 اینچی مرکزی، دوربین دید عقب، آینه حساس به نور و شارژ بی‌سیم تلفن همراه جزء امکانات رفاهی استاندارد این خودرو به شمار می‌­آید.

کپچر R.S. Line در فرانسه با پیشرانه بنزین‌سوز TCe به قدرت 138 اسب‌بخار با جعبه‌دنده دستی یا اتوماتیک دوکلاچه به ترتیب با قیمت 34,442 و 36,806 دلار عرضه می­‌شود. نسخه پلاگین هیبرید این خودرو که 158 اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد نیز با قیمت 44,932 دلار قابل خریداری است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران