وسواس بیشتر روی ایمنی

معرفی نسخه 2021 شورولت تراورس

24 اسفند 1398 17:53

مدل جدید شاسی‌بلند زیبای شورولت تراورس (Traverse) در قالب نسخه 2021 رونمایی شد. خودرویی که با رکورد فروش در سال گذشته آمریکایی‌ها را شگفت‌زده کرد.

مهم‌ترین چیزی که در شورولت تراورس مدل 2021 تغییر کرده افزایش ضریب ایمنی و قابلیت‌های فعال بدون پرداخت هزینه اضافی بوده است. از آخرین باری که شورولت تراورس یک تغییر کلی را در طراحی بیرونی‌اش تجربه کرد 3 سال می‌گذرد. بنابراین می‌توان نسخه جدید را یک فیس‌لیفت به‌موقع از این شاسی‌بلند چشم‌نواز تلقی کرد. البته شورولت می‌گوید این تغییرات تنها شامل به‌روزرسانی‌های محدود در گرافیک بیرونی و داخلی و البته برخی از آپشن‌ها می‌شود. اما مهم‌ترین چیزی که در این خودرو تغییر کرده افزایش ضریب ایمنی و قابلیت‌های فعال بدون پرداخت هزینه اضافی بوده است.

شورولت روی تراورس جدید خود از ایده الگوی مشترک در هندسه چراغ‌های جلو و عقب استفاده کرده است. حتی در چراغ‌های این خودرو نیز ریزه‌کاری‌های جدید ایمنی افزوده شده تا در هنگام پیچیدن به شکل مطمئن‌تری عمل کند.

داخل کابین نیز اوضاع خوب پیش رفته است. شورولت آپدیت‌های جدید اندروید Auto و اپل CarPlay را روی این خودرو اعمال کرده است. نمایشگر جدید 8 اینچی با کیفیت بالاتر را می‌تواند در نسخه 2021 مشاهده کرد. اما همانطور که گفته شد تمهیدات ایمنی جدید مهم‌ترین بخش تراورس جدید است.

روی این خودرو مجموعه‌ای کامل‌تر از سیستم‌های کمک‌راننده گنجانده شده است و حالا مواردی مانند فناوری جدید در ترمز اضطراری خودکار، ترمز عابر پیاده و هشدار خروج از خط این شاسی‌بلند را مطمئن‌تر از پیش کرده است.

شورولت تراورس مدل 2021

شورولت برای تراورس دو نوع پیشرانه در نظر گرفته است. نسخه اول برای مشتریان سنتی است که با حجم 3.6 لیتری و آرایش شش سیلندر Vشکل می‌تواند 310 اسب‌بخار قدرت تولید کند. نسخه دیگر 2 لیتری توربو با 260 اسب‌بخار قدرت است. هر دو مدل با جعبه‌دنده 9 سرعته اتومایتک به دست مشتری می‌رسد. این یعنی قوای محرکه شورولت تراورس همان چیزی است که روی بیوک Enclave، کادیلاک XT6 و جی‌ام‌سی Acadia تعبیه شده بود. تراورس هنوز با طول، عرض و ارتفاع 5189، 1996 و 1796 میلی‌متری‌اش یک‌ شاسی‌بلند فول‌سایز به حساب می‌آید.

دیدگاه کاربران