• معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025
  • معرفي شورولت سابربن و تاهو 2025

نیرومندتر با نمایشگرهای بزرگتر!

معرفی شورولت سابربن و تاهو 2025

11 آذر 1402 16:44

شورولت سابربن و برادر کوچکتر آن یعنی تاهو، همواره قابلیت‌های خود در کاربری‌های خانوادگی، کاری و تجاری را ثابت کرده­‌اند. اما برای ادامه رقابت با محصولات تویوتا و فورد، شورولت تصمیم گرفته است این دو محصول را برای مدل 2025 مورد بروزرسانی قرار دهد.

شورولت سابربن و تاهو 2025 از اواخر سال 2024 به خط تولید وارد خواهند شد. قیمت این دو خودرو فعلا اعلام نشده است، ولی احتمال دارد که رقم پایه از 60 هزار دلار فراتر برود.

طراحی شورولت سابربن و تاهو 2025

مهم‌ترین تغییرات ظاهری را می­‌توان در نمای جلو مشاهده کرد. طراحی چراغ‌های دیلایت به وضوح از سیلورادو EV برگرفته شده‌اند، که چرا‌غ‌های جلو را نیز در خود جای داده است.

جزئیات مشکی براق جلوپنجره در کلیه تریم‌ها دیده می­‌شود، در حالی که در Z71 با اجزای متفاوت مشکی و درهای کانتری با تریم کروم مواجه هستیم.

طرح جدید رینگ‌ها، فرم T-شکل در چراغ‌های عقب با نوار مشکی براق بین آن‌ها و خروجی چهار تایی اگزوز، از دیگر تغییرات ظاهری این دو خودرو به شمار می‌­آید. لازم به ذکر است که رینگ‌های 24 اینچی برای تریم‌های RST و های کانتری قابل سفارش خواهد بود.

کابین و امکانات شورولت سابربن و تاهو 2025

در کابین این دو خودرو، تغییرات مهم‌تری اتفاق افتاده است. در کلیه تریم‌ها، صفحه نشان­‌دهنده 11 اینچی و نمایشگر لمسی 17.7 اینچی نصب شده، در حالی که با انتقال اهرم تعویض دنده به ستون فرمان و تغییرات دیگری در کنسول میانی، فضایی جادار و کاربردی حاصل شده است.

علاوه بر اتصال بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، یک نرم­‌افزار جدید برای این خودروها طراحی شده است، که با محاسبه طول و عرض تریلر، به رانندگی ایمن و آسان‌تر یاری می‌­رساند. سامانه دوربین متصل هم با تصویربرداری از محیط اطراف و انتقال تصاویر به تلفن همراه، احساس امنیت بیشتری فراهم خواهد کرد.

شورولت سابربن و تاهو 2025 به صورت استاندارد به ترمز اضطراری خودکار، حفظ حرکت بین خطوط، پایش نقطه کور، تشخیص عابرپیاده در جلو و کنار خودرو و کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، مجهز شده‌­اند.

نسخه پیشرفته از سامانه سوپر کروز هم که قبلا فقط در دو تریم‌های کانتری و پرمیر عرضه می­‌شد، اکنون برای تریم‌های LT و RST هم قابل سفارش است.

گذشته از دوربین داخلی، سامانه پایش سرنشینان عقب هم به شورولت سابربن و تاهو 2025 اضافه شده است، که می­‌تواند ضربان قلب و تعداد تنفس سرنشینان را پایش کند.

مشخصات فنی شورولت سابربن و تاهو 2025

شورولت ضمن اشاره به محبوبیت پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل دورامکس در میان مشتریان، از افزایش خروجی آن در سابربن و تاهو 2025 خبر داده است. خروجی نسخه جدید با 28 و 47 واحد افزایش در قدرت و گشتاور، به 305 اسب­‌بخار و 672 نیوتن‌متر رسیده است.

همچون گذشته، مشتریان شورولت سابربن و تاهو 2025 می­‌توانند پیشرانه‌های بنزینی 8 سیلندر 5.3 یا 6.2 لیتری را نیز سفارش دهند.

تنظیم مجدد سیستم فرمان و بروزرسانی تعلیق چند اتصالی عقب، از دیگر تغییرات فنی شورولت سابربن و تاهو 2025 به شمار می­‌آید.

ظرفیت یدک‌­کشی شورولت سابربن و تاهو 2025 به ترتیب 3.7 و 3.8 تن اعلام شده است، که در نگاه نخست، قابل قبول به نظر می‌­رسد اما توجه داشته باشید که این  اعداد برای فورد اکسپدیشن، جیپ واگونیر و دوج دورانگو به ترتیب 4، 4.5 و 3.9 تن اعلام شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/9/13
تویوتا و لکسس و هیچ خودروساز دیگه ای بجز آمریکا یی ها در این کلاس ورود نکرده،و انحصاری دست خودشونه به ترتیب از مدلی که خودم دوست دارم به پایین ترین مدل بهترینشون اول جمس یوکان دنالی اولتیمیت،دومی کادیلاک اسکالید وی،سومی شورولت سابربن،چهارم جیپ گرند واگونیر،پنجم فورد اکسپدیشن در انتها هم شورولت تاهو ،این ماشینا سطحی که ارائه میدن دو برابر سطحی هست که امثال لندکروزر و لکسس ال ایکس ونیسان پاترول و مرسدس جی ال اس و این داستانا هست،امکانات و مشخصاتی و آپشن هایی که روی این کلاس اس یو وی فولساز،حتی در پایین ترین محصول ارائه میدن،برای داشتن این امکانات و آپشن ها روی خودروهایی که عرض کردم،باید حداقل ۵۰ هزار دلار پول داد تا نصب بشن روی ماشین، یوکان دنالی اولتیمیت،سابربن،تاهو،جیچ گرند واگنیر،فورد اکسپدیشن در بازه قیمتی ۸۵ هزار دلار تا ۱۲۰ هزار دلار هستم و تنها کادیلاک اسکالید وی قیمتی بالاتر حدود ۱۶۰ هزار دلار دارد،حتی رولزرویس و بنتلی هم جرات ورود به این بازار رو ندارن،تویوتاخودش فهمید و لندکروزر رو خیلی سوسکی از امریکا کشیدش بیرون و ترجیح داد فقط لکسس ال ایکس در بازار. باشه که حداقل بخاطر اپشن هاش ملت رو وسوسه کنه واسه خرید
پاسخ
0
0
0