Gکلاس با تریم قایق تفریحی

بازگشت کارلکس با یک پروژه خاص

21 فروردین 1399 13:28

اگر احساس می‌کنید تیونینگ‌های اخیر برای شما دیگر جذابیتی ندارد، شاید بهتر است که با کارلکس (Carlex) تماس بگیرید. آن‌ها خودروی شما را تبدیل به قایق تفریحی می‌کنند.

منحصربه‌فرد بودن این خودرو را باید داخل آن پیدا کرد. کابین این G کلاس عملاً شبیه داخل یک کشتی تفریحی طراحی شده است.هرآنچه از کارلکس به یاد داریم تیونینگ سنگین در کابین خودروها بوده است. این شرکت یکی از معدود تیونرهای دنیاست که با جسارت تمام روی محصول نه‌چندان محبوب مرسدس‌بنز یعنی پیکاپ X کلاس مانور داده. جدیدترین دست‌پرورده شرکت، پروژه‌ای کاملاً متفاوت است.

آنچه در ظاهر می‌بینید یک مرسدس‌بنز G کلاس با تغییراتی روی بدنه‌اش است. اما منحصربه‌فرد بودن این خودرو را باید داخل آن پیدا کرد. کابین این G کلاس عملاً شبیه داخل یک کشتی تفریحی طراحی شده است. این را می‌شود به خوبی از روی نوع چیدمان صندلی‌ها به خصوص در قسمت عقب متوجه شد. جایی که تریم آلومینیوم و چوب عملاً قایق‌های لوکس را یادآوری می‌کنند. حتی روی سقف آن نیز چیزی مشابه با این وسایل نقلیه دریایی را می‌بینیم. دقیقاً با همان چراغ‌های روشنایی.

تیونینگ بنز جی کلاس توسط کارلکس

درمورد صندلی‌های جلو دست تیونر چندان باز نبوده است. چراکه رعایت استانداردهای ایمنی راننده اجباری بوده است. پوشش تمام صندلی‌های این خودرو از چرم آلکانتاراست. پوششی که حتی روی در‌ها و فرمان هم دیده می‌شود.

دو تریم کلی برای مشتریان قابل سفارش است. تریم اول دکوراتیو تمام چوب است. تریم دیگر نیز با پوشش تمام چرم خواهد بود.

دیدگاه کاربران