700 حالت ترکیب‌بندی داخلی

معرفی پورشه 911 نسخه Manufaktur

5 اردیبهشت 1399 18:01

با آرام شدن بازارهای جهانی و افت ملموس خرید و فروش، شرکت‌های بزرگ خودروسازی با مشکل فروش محصولات لوکس خود روبرو شده‌اند. پورشه برای فرار از این چالش پورشه دست به معرفی یک نمونه خاص از 911 با نام Exclusive Manufaktur کرده است.

پورشه می‌گوید در حال حاضر این نسخه ویژه را تنها روی 911 روباز و البته سری جدید Turbo S اجرا می‌کند. پورشه را اغلب به دلیل حالت‌های متعدد سفارشی‌سازی آن می‌شناسیم. مشتریان می‌توانند برحسب مدل، ریزه‌کاری‌هایی مانند رنگ کمربند ایمنی و حتی رنگ نخ صندلی‌های را نیز انتخاب کنند.

الکساندر فابیگ مدیر بخش سفارشی‌سازی و کلاسیک پورشه می‌گوید تقریبا 90 درصد مشتریان 911 سفارش خود را بر حسب سلیقه خود تغییر می‌دهند. با این طرز تفکر بود که مدل Manufaktur تولید شد. خودرویی که پورشه مدعی است با طراحی داخلی منحصر به فرد و هم‌‌چنین چرم‌های جدید با بیش از 700 حالت مختلف رنگ‌بندی مختلف عرضه می‌شود.

پورشه 911 نسخه Manufaktur

از جزئیاتی که نسخه جدید پورشه 911 را نسبت به مدل‌های قبلی متمایز می‌کند، می‌توان به دوخت روی صندلی‌ها، دوخت روی داشبورد، فرمان، کمربندی ایمنی و کف‌پایی‌ها اشاره کرد.

پورشه می‌گوید در حال حاضر این تزئینات ویژه را تنها روی 911 روباز و البته سری جدید Turbo S اجرا می‌کند. تا این لحظه نحوه فروش و قیمت‌گذاری پورشه‌های سری Manufaktur اعلام نشده است. اما تردیدی نیست که این مدل قطعاً ارزان‌ نخواهد بود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران