در سه پکیج قدرتی متفاوت

ب‌ام‌و M340i با تیونینگ جی پاور

6 اردیبهشت 1399 11:42

قابلیت‌‌های ب‌ام‌و M340i xDrive را به هیچ وجه نمی‌توان دستکم گرفت. پیشرانه 3 لیتری بنزین‌سوز این خودرو که مجهز به توربوشارژر نیز هست، 382 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق سامانه xDrive به تمام چرخ‌ها ارسال کرده و در زمان تنها 4.4 ثانیه، این ب‌ام‌و سریع را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رساند.

در قوی‌ترین پکیج جی پاور به لطف تغییرات نرم‌افزاری پیشرانه و نصب توربوشارژر بزرگتر، قدرت ب‌ام‌و M340i از مدل M3 نیز بیشتر خواهد بود.خب احتمالاً می‌پرسید که دیگر چه توقعی می‌توان از چنین خودرویی داشت؟ پاسخ شما این است که برای عاشقان سرعت هیچ نهایتی وجود ندارد.

اینجاست که شرکت G-Power وارد عمل شده تا با ارائه پکیج‌هایی برای سری 3 انتظارات علاقمندان خودروهای هیجان‌انگیز را برآورده سازد. اجازه دهید مجموعه‌های مختلفی که برای تقویت محصول ب‌ام‌و پیشنهاد شده را مرور کنیم.

پکیج GP-420 به عنوان مدل پایه شناخته شده که قدرت پیشرانه خودرو را به 420 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن را به 600 نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. این میزان افزایش قدرت تنها با بروزرسانی نرم‌افزاری حاصل شده و هیچ تغییر سخت‌افزاری روی آن صورت نگرفته است. شتاب صفر تا یکصد کیلومتر برساعت این مدل برابر با 4 ثانیه خواهد بود.

ب‌ام‌و M340i با تیونینگ جی پاور

در صورت تمایل به خرید خودرویی قوی‌تر، باید به سراغ کیت GP-470 بروید که قدرت ب‌ام‌و شما را به 470 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور را به 650 نیوتن‌متر می‌رساند ضمن این‌که سیستم اگزوز اسپرت و یک مبدل کاتالیزور جدید نیز روی این نمونه نصب می‌شود. این خودرو می‌تواند ظرف 3.8 ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

اما مدل پرچمدار، همانا GP-510 خواهد بود که به لطف تغییرات نرم‌افزاری پیشرانه و نصب توربوشارژر بزرگتر، 510 اسب‌بخار قدرت و 690 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار خواهد داشت تا ظرف تنها 3.7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. حتی رقم حداکثر سرعت این خودرو نیز توسط G-Power جابجا شده و به 330 کیلومتر برساعت رسیده است.

دیدگاه کاربران