برای گرامیداشت 65 سالگی این خودرو

معرفی سه نسخه ویژه از تویوتا کراون

10 اردیبهشت 1399 12:35

شرکت تویوتا به مناسبت گرامیداشت 65 امین سالگرد تولید مدل کراون، اقدام به رونمایی از سه نسخه ویژه از این خودروی سدان کرده که با نام‌های Elegance Style II ،Limited و Sport Style معرفی شده‌اند.

هر سه نسخه ویژه از تویوتا کراون از نظر مشخصات فنی یکسان بوده و از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 241 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 350 نیوتن‌متر بهره می‌برند.نسخه Limited که براساس تریم RS از تویوتا کراون شکل گرفته، به رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی با روکش مشکی، پوشش چرم و پارچه صندلی‌ها و همچنین سامانه پایش نقاط کور، ترمز خودکار برای جلوگیری از برخورد با ترافیک پشت خودرو و همچنین صندلی برقی سرنشین جلو مجهز شده است.

در تویوتا کراون Elegance Style II نیز شاهد نصب رینگ‌های 18 اینچی با روکش کروم متالیک مجهز به قابلیت کاهش سروصدا خواهیم بود ضمن آن‌که می‌توان از میان سه ترکیب رنگی مشکی، خاکستری روشن و طلایی یکی را برای کابین خودرو انتخاب کرد. برای پوشش صندلی‌ها از ترکیب چرم و جیر استفاده شده درحالی‌که روی بخش مرکزی داشبورد تریم چوب مشکی به چشم می‌خورد. تجهیزات ایمنی این نسخه مشابه مدل Limited خواهد بود.

اما نسخه Sport Style از تویوتا کراون که سال گذشته معرفی شد در نمای ظاهری با رینگ‌های 18 اینچی مشکی، چراغ‌های LED جلو و عقب با زمینه تیره و زمینه تیره چراغ‌های مه‌شکن و جلوپنجره شناخته می‌شود.

کابین  تویوتا کراون

در کابین این نسخه روکش صندلی‌ها، داشبورد، کنسول مرکزی، روکش درها و کفپوش‌ها به رنگ مشکی با دوخت قرمز و از جنس چرم و پارچه بوده درحالی‌که می‌توان برای سفارش روکش چرمی نیز اقدام کرد.

سیستم رهیاب T-Connect SD که در تویوتا کراون نصب شده از امکاناتی همچون اپل کارپلی، اندروید اتو و SmartDeviceLink نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه ویژه 65 سالگی تویوتا کراون

هر سه نسخه ویژه از تویوتا کراون از نظر مشخصات فنی یکسان بوده و از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 241 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 350 نیوتن‌متر بهره می‌برند که قدرت را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. البته امکان سفارش پیشرانه 2.5 لیتری هیبرید به قدرت ترکیبی 222 اسب‌بخار نیز برای این خودروها وجود دارد که می‌توان آن را در هر دو آرایش دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش داد.

قیمت نسخه‌های Sport Style و Elegance Style II تویوتا کراون برابر با 47,215 دلار و برای تریم Limited نیز 48,200 دلار تعیین شده که البته همگی به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز خواهند بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران