یک موستانگ مخصوص دریفت

فورد Hoonifox ؛ اسباب‌بازی جدید کن بلاک

13 اردیبهشت 1399 13:10

راننده مشهور دریفت یعنی کن بلاک درحال آماده ساختن خود برای رقابتی تازه است. به همین دلیل طرح یک فورد موستانگ فاکس‌بادی در اختیار وی قرار گرفته که هرچند هنوز وجود خارجی ندارد، اما کن بلاک با عزمی راسخ به دنبال فرصتی است تا در اولین موقعیت ممکن این طرح را به واقعیت تبدیل نماید.

خودروی موردنظر کن بلاک در همکاری مشترک او با طراحی به نام Ash Thorp شکل گرفته است، فردی که این روزها با طراحی خودروی جدید بتمن معروف شده است.بلاک در اظهارنظری اعلام کرده که منبع الهام او برای ساخت این خودرو که Hoonifox نامیده شده، لامبورگینی کانتاش سفید رنگی است که در سریال Miami Vice حضورداشته است، هرچند که اکنون درعوض لامبورگینی با نمونه‌ای از فورد موستانگ روبرو هستیم.

خودروی موردنظر کن بلاک در همکاری مشترک او با طراحی به نام Ash Thorp شکل گرفته است. بد نیست بدانید طراح مذکور پیش از این هم در ساخت خودروهای خاص دخیل بوده که می‌توان به طرح ظاهری خودروی بتمن که قرار است در فیلم جدید مربوط به این شخصیت قهرمانی یعنی The Batman با بازی Robert Pattinson ظاهر شود، اشاره نمود.

برای کامل کردن طرح بدنه این خودرو، بلاک و Thorp از فرم سایر موستانگ‌های فاکس بادی و برخی خودروهای مسابقه‌ای الگوبرداری کرده است. مهمترین الگوی برگرفته از سایر مدل‌ها که در این خودرو اعمال شده را می‌توان ورودی هوای بسیار بزرگ و برآمده روی کاپوت آن دانست. بر روی هرکدام از گلگیرهای جلو نیز هواکشی به صورت خطی نصب شده است.

فورد Hoonifox مخصوص دریفت برای کن بلاک

خروجی اگزوز نیز برخلاف خودروهای عادی، در این مدل از کنار در راننده به بیرون آمده درحالی‌که فرم سپر عقب در شباهت با یکی از فورد موستانگ‌های فاکس بادی حاضر در مسابقات DTM در دهه 80 میلادی طراحی شده است.

از آنجایی‌که Hoonifox فعلاً در حد یک تصویر کامپیوتری است، Thorp می‌تواند طرح نهایی این خودرو را به هر رنگی درآورد. به دلیل علاقه کن بلاک به مالکیت خودرویی سفید رنگ، طرحی از این خودرو به صورت بدون رنگ نیز منتشر شده است. در نهایت بد نیست بدانید که آقای Thorp نمونه مورد علاقه خود از این خودرو را نیز طراحی کرده که بدنه آن با رنگ‌هایی همچون صورتی، زرد و آبی روشن تزئین شده است.

دیدگاه کاربران
kei8 1399/2/13
چه ماشین جالبی بود
پاسخ
0
0
0