مجهز به جدیدترین فناوری‌های ایمنی

معرفی نسل جدید بیوک انویژن

4 بهمن 1399 11:30

اگرچه چندی پیش تصاویر بیوک انویژن - Envision - مدل 2021 مخصوص بازار چین را دیده بودیم اما اکنون عکس‌های جدیدترین از مدلی که قرار است راهی بازار آمریکا شود نیز منتشر شده است. درواقع این اولین نگاه دقیق ما به این کراس‌اور لوکس جمع‌وجور است.

در نسل جدید بیوک انویژن فناوری‌های زیادی بکار گرفته شده که در زمینه ایمنی شامل مواردی چون ترمز خودکار اضطراری، دستیار حرکت بین خطوط با هشدار خروج از خط و هشدار برخورد جلو است.بیوک انویژن مدل 2021 با طراحی جسورانه، پلتفرم جدید و برخی از پیشرفت‌ها در بخش فناوری یک سر و گردن از ویرایش قبلی بالاتر نشان می‌دهد.

اولین چیزی که در مورد مدل جدید جلب توجه می‌کند، جلوپنجره بزرگ‌تر و دریچه‌های هوایی است که کمی پایین‌تر کشیده شده‌اند. در نمای عقب چراغ‌هایی را می‌بینیم که اکنون با کشیدگی بیشتری به سمت داخل متمایل شده‌اند. فریم دور دریچه اگزوز هماهنگی قابل قبولی با فریم دور پنجره‌ها و البته رکاب‌ها دارد.

بیوک انویژن جدید صرفاً یک نسخه به‌روزرسانی شده نیست. بلکه بیوک آن را روی پلتفرم کادیلاک XT4 سوار کرده تا از نظر ابعاد نیز قابل اتکا باشد. در نسخه 2021 این خودرو شاهد عرضه سه تیپ Essence ،Preferred و دست آخر Avenir هستیم. این برای اولین‌بار است که یک پکیج اسپرت نیز برای مشتریان آمریکایی در نظر گرفته خواهد شد.

بیوک انویژن مدل 2021

در نسخه فول می‌توان رینگ‌های 20 اینچی، پوشش کروم بیشتر و هم‌چنین گزینه‌های جذاب‌تر برای رنگ‌بندی بیرونی را انتخاب کرد.

در قسمت قوای محرکه شاهد حضور یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 228 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور هستیم. این خروجی توسط جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به صورت 4WD به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. جالب‌تر اینجاست که مشتریان در صورت تمایل می‌توانند مدل FWD محور جلو را نیز سفارش دهند.

کابین بیوک انویژن مدل 2021

داخل کابین بیوک انویژن مدل 2021 می‌توان نمایشگر 10.2 اینچی با قابلیت اتصال به الکسا آمازون، اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمز اضطراری، تشخیص عابر پیاده، سیستم کمک ماندن در خط، هشدار تغییر لاین، هشدار برخورد به موانع جلو و هشدار برخورد به موانع عقب را مشاهده کرد.

بیوک انویژن مدل 2021 با قیمت پایه 32 هزار و 995 دلار به دست مشتریان می‌رسد. گران‌ترین نسخه این خودرو قیمتی 41 هزار و 395 دلاری دارد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران