جلب توجه با چهره‌ای خشن و متفاوت

کیت بدنه تیونر روسی برای شاسی‌بلندهای لکسوس

12 خرداد 1399 13:00

اگر صاحب نمونه‌ای از دو شاسی‌بلند لکسوس یعنی مدل‌های RX یا NX هستید و احساس می‌کنید ظاهر خودروی شما نیاز به تغییر و تحول دارد، بد نیست این مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

یکی از مهمترین موارد جالب توجه در این کیت بدنه‌ها به فرم جلوپنجره خودروها مربوط می‌شود چراکه ابعاد بزرگ و طراحی الگوی خاص این قطعات، چهره خودروها را کاملاً تحت تاثیر قرار داده.به تازگی یک تیونر روس به نام SCL Global Concept اقدام به طراحی کیت بدنه برای مدل‌های RX و NX و عرضه آن‌ها در فضای مجازی نموده است. کیت بدنه مدل RX با نام Goemon و کیت مخصوص NX به اسم Kotaro نامگذاری شده است.

یکی از مهمترین موارد جالب توجه در این کیت بدنه‌ها به فرم جلوپنجره خودروها مربوط می‌شود چراکه ابعاد بزرگ و طراحی الگوی خاص این قطعات، چهره خودروها را کاملاً تحت تاثیر قرار داده هرچند نمی‌توان درباره زیبایی آن‌ها با اطمینان سخن گفت.

اما ظاهر عجیب کیت‌های بدنه طراحی شده توسط این تیونر روسی تنها به جلوپنجره محدود نمی‌شود چراکه ورودی هوای زیر سپر جلو، قطعات الحاقی به گلگیرها، اسپویلر سقفی، لبه زیرسپرها و دیفیوزرها نیز به افزایش خشونت ظاهری این دو شاسی‌بلند ژاپنی کمک فراوانی کرده‌اند.

لکسوس nx با کیت بدنه تیونر روسی

شرکت SCL Global Concept ادعا می‌کند که قطعات کیت بدنه طراحی شده توسط آن‌ها، استانداردهای OEM را دریافت نموده و به صورت کاملاً صحیح و بدون درز نصب خواهد شد.

در نهایت قیمت تعیین شده برای کیت Goemon (مناسب برای لکسوس RX) و Kotaro (مناسب برای لکسوس NX) به ترتیب برابر با 9800 و 6825 دلار خواهد بود. لازم به‌ذکر است که هزینه حمل از روسیه تا مبدا نیز به قیمت هردوی این مجموعه‌ها اضافه خواهد شد.

دیدگاه کاربران