• محصولات لکسوس در نمايشگاه اتو سالن توکيو 2023

برای علاقمندان به سفر و شیفتگان هیجان

معرفی محصولات لکسوس در نمایشگاه اتو سالن توکیو

26 دی 1401 17:58

شرکت لکسوس از برگزاری همزمان دو نمایشگاه اتو سالن توکیو و Outdoor Show توکیو استفاده نموده و تعدادی از محصولات خود را تحت سری Overtrail Project و به منظور جلب نظر علاقمندان به سفر با خودروی شخصی رونمایی کرده است.

لکسوس RX Outdoor

لکسوس RX Outdoor که براساس لکسوس RX450h شکل گرفته، با زیرسپری نقره‌ای، چراغ‌های LED و مجموعه قطعات مشکی شامل جلوپنجره، حاشیه شیشه­‌ها، دستگیره درها و گل‌­پخش‌­کن‌ها همراه شده است.

لکسوس RX Outdoor

افزایش 20 میلیمتری ارتفاع، رینگ‌های 18 اینچی Rays با تایرهای چهارفصل 265/60، ریل سقفی آلومینیومی و چادر سقفی Feldon Shelter Hawk Nest، این خودرو را برای حرکت در مسیرهای خارج از جاده آماده کرده است.

لکسوس GX Outdoor

خودروی بعدی، کانسپت GX Outdoor است، که براساس لکسوس GX460 شکل گرفته اما به واسطه رنگ خاکی میکا متالیک و لوازم اضافه آفرودی شامل چراغ‌های LED روی سپر جلو و سقف، چادر سقفی Yakima، وینچ برقی Warn، تعلیق Old Man Emu و تایرهای 275/65R18 ساخت تویو، تاحدی از هویت اولیه خود فاصله دارد.

لکسوس GX Outdoor

لکسوس ROV 2

کانسپت ROV 2 را می­‌توان نسخه بروزرسانی شده از لکسوس ROV دانست، که در دسامبر 2021 رونمایی شد. نمای جلوی و طراحی سیستم تعلیق این خودروی باگی تغییر کرده و پیشرانه یک لیتری سه سیلندر سازگار با هیدروژن فشرده برای آن نصب شده است.

زیرسپری آلومینیوم، نوار چراغ LED ،گیربکس سکوئنشال با پدال‌های تعویض دنده، روکش چرمی فرمان، امکان انتخاب حالت دو یا چهارچرخ محرک، قفل دیفرانسیل و تایرهای بی‌­باد، از دیگر ویژگی‌های فنی و ظاهری این خودرو بشمار می‌­آید.

لکسوس ROV 2

لکسوس RZ Sport

کانسپت RZ Sport را می‌­توان هیجان­‌انگیزترین محصول لکسوس در این دوره از نمایشگاه دانست. این خودرو که تحت نظارت راننده ژاپنی مسابقات یعنی ماساهیرو ساساکی طراحی شده، به واسطه رنگ سفید Hakugin، کاهش 35 میلیمتری ارتفاع بدنه، کاپوت فیبرکربنی با هواکش های بزرگ، گلگیرهای برآمده با اجزای آیرودینامیک و جزئیات آبی در نقاط مختلف، بسیار جالب توجه است و از نسخه استاندارد لکسوس RZ متمایز می‌شود.

رینگ‌های 21 اینچی Volk Racing با تایرهای 295/35، باله سقفی از جنس فیبرکربن، زیرسپری مشکی مات و دیفیوزر مشکی براق با طراحی انحصاری برای این خودرو، از دیگر ویژگی‌های جالب است.

لکسوس RZ Sport

هیچ تصویری از فضای داخلی RZ Sport در دسترس نیست، اما شرکت سازنده از وجود چهار صندلی اسپرت در کابین خبر داده است.

لکسوس RZ Sport به دو موتور برقی مجهز شده است، که هریک با 201 اسب‌بخار قدرت روی یکی از محورها نصب شده است، اما از رقم گشتاور اطلاعی نداریم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران