تجهیزات و امکانات جدید برای سدان هیبریدی

بروزرسانی هوندا اینسایت برای سال 2021

13 خرداد 1399 12:00

هوندا با تغییراتی در تریم‌های مختلف و افزودن برخی تجهیزات جدید، مدل هیبرید اینسایت را مورد بروزرسانی قرار داده تا رضایت مشتریان بازار ژاپن را جلب نماید.

هوندا سعی کرده با بروزرسانی اعمال شده در چهره و تزئینات کابین در کنار فهرست امکانات رفاهی بسیار بلند بالا، رضایت مشتریان بازار ژاپن را برای خرید مدل اینسایت جلب نماید.اولین بروزرسانی اعمال شده بر سومین نسل از اینسایت را می‌توان در چهره نسخه‌ای از این خودرو یافت، از تریم EX Prime Style به عنوان عضو تازه‌ای از خانواده اینسایت سخن می‌گوییم که براساس تریم EX این خودرو ساخته شده است. استفاده از کروم تیره بر روی جلوپنجره و بخش پایینی سپر عقب، باله روی لبه در صندوق، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی به همراه تزئینات سبز رنگ در فضای داخلی را می‌توان جزء ویژگی‌های این تریم دانست.

تریم EX Black Style از مدل اینسایت نیز به تغییراتی شامل رینگ‌های 18 اینچی، پدال‌های اسپرت از جنس فولاد ضد زنگ و دو رنگ ویژه برای پوشش بدنه یعنی آبی کریستال متالیک و قرمز کریستال متالیک مزین شده است. بسته به رنگ سفارش داده شده برای بدنه، دوخت پوشش‌های داخلی نیز از رنگ هماهنگ انتخاب خواهد شد.

کابین هوندا اینسایت مدل 2021

فهرست امکانات رفاهی هوندا اینسایت بسیار بلند بالا بوده اما از میان آن‌ها می‌توان به مواردی شامل سیستم صوتی با کیفیت، دوربین دید جلو و البته یک دوربین ثبت وقایع رانندگی از نوع DRH-204VD اشاره کرد که علاوه بر اتصال به مسیریاب، می‌تواند به تلفن هوشمند نیز متصل شود.

هوندا اینسایت همچنان به همان سیستم هیبرید e:HEV مجهز شده که از ترکیب دو پیشرانه شکل می‌گیرد. این مجموعه شامل پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری چرخه اتکینسون با قدرت 108 اسب‌بخار و 134 نیوتن‌متر گشتاور و موتور الکتریکی به قدرت 129 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 267 نیوتن‌متر بوده که توسط یک باتری 1.1 کیلووات ساعتی از جنس لیتیوم-یون پشتیبانی می‌شود. مجموعه قدرت این سامانه از طریق جعبه‌دنده CVT الکتریکی به چرخ ها متصل می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران