کیت افزایش ارتفاع Crawford برای عاشقان صحرانوردی

تبدیل سوبارو کراس‌ترک به نسخه آفرود

16 خرداد 1399 13:00

بیش از یک سال پیش شرکت سوبارو از خودروی صحرانورد ساخت خود که برای شرکت در مسابقات Baja 500 سال 2019 آماده شده بود، رونمایی کرد. این خودرو نمونه‌ای تغییر یافته از مدل کراس‌ترک یا همان XV بود که تاکنون کمتر نمونه‌ای شبیه به آن را دیده بودیم تا حدی که شناسایی اصل و نسب آن کار چندان ساده‌ای نیست.

با مراجعه به پایگاه اینترنتی Crawford می‌توانید مجموعه معرفی شده برای این خودرو را سفارش دهید، که شامل افزایش ارتفاع 5 و 3.8 سانتی‌متری برای محورهای جلو و عقب خواهد بود.با تایرهای عریض که از حاشیه بدنه بیرون زده، ارتفاع زیاد، گارد محافظ جلو به همراه چراغ‌های روی آن و موارد دیگر، این سوباروی صحرانورد با پوشش آبی و طلایی بیشتر به خودروهای باگی شباهت پیدا کرده است.

نیروی محرک این مدل از پیشرانه 2.5 لیتری باکسر ساخت Crawford با قدرت 300 اسب‌بخار تامین می‌شود.

بدون شک سوبارو Desert Racer از هنگام معرفی تاکنون به عنوان یک منبع الهام برای تیونرها و علاقمندان خودروهای بیراهه‌نورد شناخته می‌شود. اما مشکل این است که برای تبدیل یک خودروی استاندارد به چیزی شبیه به Desert Racer Crosstrek اصلی، غیر از قطعات ظاهری باید ارتفاع خودرو را نیز افزایش داد که کار آسانی نبوده و در صورت انجام غیراصولی می‌تواند بسیار مشکل‌آفرین باشد.

اینجاست که شرکت Crawford Performance وارد میدان شده و مجموعه‌ای از قطعات موردنیاز را ارائه می‌کند. این شرکت همان واحدی است که اقدام به ساخت پیشرانه باکسر برای مدل Desert Racer کرده بود.

با مراجعه به پایگاه اینترنتی Crawford Performance می‌توانید مجموعه معرفی شده برای این خودرو که CDR Series Lift Kit نام دارد را مشاهده کنید که شامل افزایش ارتفاع 5 و 3.8 سانتی‌متری برای محورهای جلو و عقب خواهد بود. برای این عمل از فاصله‌دهنده‌های آلومینیومی استفاده شده ضمن این‌که حسگرهای ABS و اجزای سیستم ترمز کاملاً با این تغییر هماهنگ شده‌اند.

تبدیل سوبارو کراس‌ترک به نسخه آفرود

اجزای فاصله‌دهنده‌های آلومینیومی شامل 8 عدد در محور جلو و 6 عدد در محور عقب بوده ضمن این‌که تمام ملزومات موردنیاز در پکیج قرار داده شده و راهنمایی نصب نیز در پایگاه شرکت سازنده موجود است.

برای تهیه نمودن کیت افزایش ارتفاع Crawford Crosstrek باید مبلغی برابر با 550 دلار پرداخت ولی نکته مهم این است که تنها 10 عدد از این مجموعه تولید خواهد شد.

دیدگاه کاربران