رنگ‌های جدید روی بدنه

تغییرات برای دوج چارجر و چلنجر مدل 2020

19 خرداد 1399 11:46

دوج تصمیم گرفته در سال جاری دو مدل محبوب ساخت خود یعنی چارجر و چلنجر را با تغییراتی در مشخصات و البته چند رنگ جدید برای بدنه عرضه نماید.

خریداران مدل 2020 دوج چلنجر و چارجر برای انتخاب رنگ بدنه خودروی خود گزینه‌های فراوانی در اختیار دارند.نام تازه‌ای که در فهرست رنگ‌های قابل انتخاب برای این دو مدل در سال 2020 به چشم می‌خورد، دودی Smoke Show است که جایگزین خاکستری Destroyer می‌شود، رنگی که تا سال 2019 برای این خودروها قابل سفارش بود. همچنین رنگ‌های بنفش Hellraisin، نارنجی Sinamon Stick، خاکستری یخی Frostbite و طلایی Gold Rush نیز جزء رنگ‌های جدیدی است که برای این مدل‌ها قابل انتخاب خواهد بود. نکته مهم این است که رنگ طلایی Gold Rush سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد مدل چلنجر روی نسخه Commemorative Edition به صورت تولید محدود به علاقمندان معرفی شد.

اکنون که صحبت از نسخه Commemorative Edition به میان آمد، بد نیست بدانید از این پس می‌توان

دوج چلنجر R/T, R/T Scat Pack و R/T Scat Pack Widebody (بدنه پهن) را با مشخصات مشابه آن مدل تولید محدود و به ترتیب با پرداخت 4995، 5495 و 11495 دلار سفارش داد. لازم بذکر است که دریافت کیت بدنه پهن برای این خودرو نیاز به پرداخت مبلغ 6 هزار دلار به صورت جداگانه دارد.

تغییرات برای دوج چارجر و چلنجر مدل 2020

خریداران دوج چلنجر Commemorative Edition برای انتخاب رنگ بدنه خودروی خود گزینه‌های فراوانی در اختیار دارند چراکه این مدل را می‌توان با رنگ‌های خاکستری گرانیت، آبی Indigo، قرمز Octane، خاکستری نیکل Triple، مشکی تیره، سفید Knuckle و البته رنگ جدید دودی Smoke Show سفارش داد.

علاقمندان می‌توانند از هم‌اکنون برای خرید دوج چلنجر Commemorative Edition اقدام به ثبت سفارش نمایند اما سفارش رنگ دودی Smoke Show برای بدنه از روزهای آینده قابل اجرا خواهد بود.

دیدگاه کاربران