جذابیت بیشتر برای کراس‌اور کوچک هیوندای

معرفی هیوندای ونیو Flux

26 خرداد 1399 14:28

برای علاقمندان خودروهای کراس‌اور، هیوندای ونیو می‌تواند انتخابی مناسب باشد چراکه قیمت آن بین 17,250 تا 23,270 دلار بوده و ابعاد کوچک بدنه، آن را برای استفاده شهری مناسب می‌سازد. این خودرو حتی از مدل کونا نیز کوچکتر بوده و دراصل کوچک‌ترین کراس‌اور ساخت هیوندای است.

هیوندای تصمیم گرفته با ارائه یک تریم جدید به نام Flux از ونیو، طیف بیشتری از خریداران را به سوی این مدل جلب نماید.یکی از نقاط قوت این مدل در بازار خودرو طراحی ظاهری آن بوده که به منظور جلب نظر قشر جوان شکل گرفته است. فرم مکعبی، رنگ‌آمیزی دوتایی و نمای جلوی ونیو که متفاوت از سایر محصولات هیوندای است را باید مهمترین عوامل تعیین‌کننده در طراحی این خودرو دانست.

اکنون هیوندای تصمیم گرفته با ارائه یک تریم جدید به نام Flux از ونیو، طیف بیشتری از خریداران را به سوی این مدل جلب نماید. ونیو Flux که قرار است در کره جنوبی عرضه شود، به جلوپنجره‌ای با طرح متفاوت مجهز شده که این مدل را نه تنها از سایر نمونه‌های این خودرو بلکه از دیگر ساخته‌های هیوندای نیز متمایز می‌کند.

در تصویری که از ونیو Flux در پایگاه اینترنتی هیوندای کره جنوبی منتشر شده، بدنه با ترکیبی از دو رنگ سبز لیمویی و خاکستری تزئین شده است. البته این ترکیب رنگ جدید نبوده چراکه سال گذشته شاهد معرفی آن به صورت انحصاری در بازار استرالیا بوده‌ایم. سقف، پوشش آینه‌های جانبی، قطعاتی روی بخش پایینی سپرهای جلو و عقب، نوار روی رکاب جانبی و جزئیاتی روی لبه گلگیرها با رنگ سبز لیمویی رنگ‌آمیزی شده و بقیه بخش‌های بدنه با خاکستری تزئین شده است.

هیوندای ونیو Flux

در فضای کابین نیز جزئیاتی همچون حاشیه کنترل‌کننده‌های سیستم تهویه، دوخت حاشیه صندلی‌ها، گیره کمربندهای ایمنی و دریچه‌های تهویه مطبوع به رنگ سبز لیمویی درآمده درحالی‌که سایر بخش‌های کابین پوشش تیره دارد.

آن‌گونه که از ظواهر امر برمی‌آید، هیوندای در بخش فنی ونیو Flux تغییر خاصی اعمال نکرده بنابراین انتظار داریم این خودرو همچنان از پیشرانه 1.6 لیتری بهره‌مند باشد.

درحال حاضر این مدل تنها در بازار کره جنوبی قابل دسترس بوده و برنامه مشخصی برای عرضه احتمالی آن در بازار ایالات متحده اعلام نشده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران