رعد طلایی باوارایا

معرفی نسخه‌ای خاص از ب‌ام‌و سری 8

3 تیر 1399 11:32

بخش خودروهای سفارشی شرکت ب‌ام‌و (BMW Individual) جدیدترین محصول خود را معرفی کرده است. این خودرو که براساس ب‌ام‌و سری 8 ساخته شده، Golden Thunder Edition نام گرفته و نسبت به مدل استاندارد، زرق و برق ظاهری بیشتری دارد.

اولین موردی که در ظاهر Golden Thunder Edition توجه را جلب می‌کند، استفاده از رنگ طلایی برای تزئین بدنه و رینگ‌های آن است.از آنجا که ب‌ام‌و سری 8 Goldern Thunder Edition توسط شرکت سازنده و به صورت رسمی عرضه شده، می‌توان آن را برای تمام مدل‌های این خودرو شامل کوپه یا گرن‌کوپه و از 840i گرفته تا M850i xDrive سفارش داد.

اولین موردی که در ظاهر Golden Thunder Edition توجه را جلب می‌کند، نوار طلایی رنگ روی بدنه است که روی سپرهای جلو، عقب و رکاب جانبی به چشم می‌خورد. رینگ‌های 20 اینچی سبک وزن M نیز با طلایی رنگ‌آمیزی شده ضمن آن‌که روی لبه باله عقب نیز نوار طلایی دیده می‌شود.

رنگ بدنه این نسخه خاص از سری 8 را می‌توان در دو طیف مشکی یخی یا مشکی یاقوتی سفارش داد که با نوارها و رینگ‌های طلایی تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. برای تکمیل ظاهر خاص این خودرو، بخش خودروهای سفارشی ب‌ام‌و جزئیات دیگری همچون کالیبر ترمزهای مشکی را نیز روی این مدل اضافه کرده است.

کابین ب‌ام‌و سری 8 Goldern Thunder Edition

در فضای داخلی Golden Thunder edition از چرم مشکی مرینو برای پوشش بخش‌های مختلف استفاده شده ضمن این‌که نشانEdition Golden Thunder نیز روی پشت سری صندلی‌های ردیف جلو به چشم می‌خورد. پوشش آلکانترا روی سقف، قطعات آلومینیومی با ظاهر طلایی رنگ و سیستم صوتی حرفه‌ای Bowers & Wilkins جزء سایر موارد قابل اشاره در کابین این خودرو به شمار می‌آید.

هنوز درباره قیمت سری 8 Golden Thunder edition اطلاعی در دسترس نیست اما شرکت ب‌ام‌و اعلام کرده تولید این تریم را از سپتامبر سال جاری آغاز خواهد کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران