ترکیب جهنمی

باز هم نسخه جدید از دوج چلنجر

14 تیر 1399 16:25

دوج گویا قصد ندارد دست از سر چلنجر خود بردارد. بعد از عرضه نسخه SRT Hellcat حالا ویرایش جدیدتری موسوم به Super Stock روی این فوق عضلانی اجرا شده است.

جدیدترین عضو خانواده چلنجر، خودرویی است که در هسته خود تیپ RedEye را دارد ولی در ظاهر شباهت‌هایی به تیپ Demon پیدا کرده است.جدیدترین عضو خانواده چلنجر، مدلی جسورانه به اسم سوپراستوک است. خودرویی که در هسته خود تیپ RedEye را دارد ولی در ظاهر شباهت‌هایی به تیپ Demon پیدا کرده است. شاید قدرت 807 اسب‌بخاری مدل فعلی در قیاس با قدرت 797 اسب‌بخاری مدل قبلی ردآی افزایش پیدا کرده باشد ولی باید اعتراف کرد که این خودرو حقیقتاً دیگر جایی برای اسب‌بخار بیشتر ندارد.

از سوی دیگر استفاده از ترمزهای 14.2 اینچی برمبو، تایرهای 18 اینچی رادیال برند Nitto مخصوص درگ و بادی‌کیت حجیم، چهره دوج چلنجر جدید را بیش از پیش شبیه به نسخه دیمون کرده است.

دوج با این مدل جدید می‌تواند یک‌چهارم مایل یا حدود 400 متر را در 10.5 ثانیه آن هم با سرعت 209 کیلومتر برساعت طی کند. هم‌چنین شتاب صفر تا صد این خودرو 3.3 ثانیه ثبت شده است. دوج سرعت نهایی سوپر استوک را حدود 270 کیلومتر برساعت اعلام کرده است. این عدد چندان بالایی برای خودرویی با این قدرت نیست. البته باید در نظر داشت که زیر این خودرو تایرهای مخصوص درگ تعبیه شده است.

دوج چلنجر سوپراستوک

درباره قیمت این خودرو تا زمان عرضه در سال 2021 نمی‌توان اظهارنظر کرد. ولی تا اینجای کار می‌دانیم که SRT Hellcat نسخه Redeye نزدیک‌ترین مدل از لحاظ فنی به این محصول، قیمت پایه‌ای حدود 78 هزار دلار دارد. پس مشتریان می‌توانند خود را برای قیمت 85 هزار دلاری سوپراستوک آماده کنند.

دیدگاه کاربران