• دوج چلنجر Black Ghost

در تیراژ 300 دستگاه

معرفی دوج چلنجر Black Ghost

2 مهر 1401 14:18

در دهه 70 میلادی، هر از گاهی سرو کله یک دوج چلنجر مشکی مدل 1970 در خیابان Woodward شهر دیترویت ظاهر می­‌شد. این خودرو که پیشرانه 8 سیلندر 426 Hemi را در سینه داشت، پس از کمی شیطنت و به چالش کشیدن رقبا، همچون یک روح شیطانی به ناگهان ناپدید می­‌شد.

دوج چلنجر Black Ghost در تیراژ 300 دستگاه و فقط به رنگ مشکی تولید خواهد شد.شرکت دوج برای ادای احترام به خاطره آن خودرو که در میان اهالی دیترویت به Black Ghost یا شبح سیاه شهرت داشت، ششمین عضو سری Last Call را به این لقب مفتخر کرده است.

شرکت دوج از مدت‌ها پیش اعلام نموده است، که به مناسبت پایان تولید نسل فعلی چارجر و چلنجر، هفت مدل سفارشی از این خودروها را در چهارشنبه هر هفته معرفی نماید.

اکنون نوبت به عضو جدید از سری هفتگانه Last Call رسیده، خودرویی که همچون نسخه King Daytona که چهاردهم سپتامبر معرفی شد، نه فقط از نظر ظاهری بلکه از لحاظ فنی هم تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

قدرت پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری به 807 اسب‌­بخار افزایش یافته و از نظر ظاهری هم با نوار سفید روی بخش عقبی، نشان Challenger روی گلگیرهای جلو، لوگوی کروم Dodge روی دماغه، نام SRT در جلوپنجره و رینگ‌های 20 اینچی، تزئین شده است.

معرفی نسخه‌های Last Call:

در فضای کابین این کوپه سفارشی هم با نشان Black Ghost با پایه فیبرکربنی روی صفحه نشان­‌دهنده­‌ها مواجه هستیم. صندلی‌ها، پوشش داخلی درها و فرمان هم با آلکانترا روکش شده است.

مدیرعامل دوج آقای Tim Kuniskis، از انتخاب لقب Black Ghost برای یکی از اعضای سری Last Call حمایت کرده است. دوج چلنجر Black Ghost در تیراژ 300 دستگاه و فقط به رنگ مشکی تولید خواهد شد.

هفتمین و آخرین عضو سری Last Call در ماه نوامبر و در جریان نمایشگاه SEMA 2022 رونمایی خواهد شد. با توجه به اهمیت این مدل، بعید نیست با خودرویی بسیار نیرومند با 900 اسب­‌بخار قدرت مواجه شویم.

دیدگاه کاربران