کراس‌اوری اقتصادی برای بازار انگلیس

معرفی نسخه فیس‌لیفت از ام‌‌جی ZS

15 تیر 1399 12:46

شرکت ام‌جی در جدیدترین اقدام خود، مدل بروزرسانی شده از کراس‌اور ZS را در بازار بریتانیا معرفی کرده است.

قیمت ام‌جی ZS از 15,495 شروع و قدرت آن از واحد 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر بنزین‌سوز تامین می‌شود.تغییرات اعمال شده روی این خودرو که اکنون شباهت ظاهری بیشتری به محصولات مزدا پیدا کرده، از سوی شرکت سازنده به عنوان تحولاتی بسیار دل‌پذیر توصیف شده است.

در همان نگاه اول می‌توان جلوپنجره جدید با ابعادی بزرگتر از قبل و چراغ‌های LED جدید جلو را تشخیص داد ضمن این‌که طرح سپر جلو و چراغ‌های مه‌شکن نیز متحول شده است. در بخش عقب تغییراتی روی طراحی سپر و چراغ‌ها اعمال شده و در نمای جانبی نیز جزئیات آلومینیومی و طرح جدید رینگ‌ها جلب نظر می‌کند.

با ورود به فضای کابین ام‌جی ZS، نمایشگر 10.1 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو جلب نظر می‌کند. در تریم کامل‌تر این خودرو صفحه پشت آمپر دیجیتال جدید نیز نصب شده است.

کابین نسخه فیس‌لیفت از ام‌‌جی ZS

غیر از این موارد ، طراحان ام‌جی علاوه بر نصب اهرم جعبه‌دنده و زیردستی جدید، از مواد با کیفیت‌تری در ساخت داشبورد ZS استفاده کرده تا جایگاه این خودرو را درنظر مشتریان ارتقا دهد.

نیروی محرکه ام‌جی ZS از واحد 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر بنزین‌سوز تامین می‌شود که 105 اسب‌بخار قدرت و 175 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده پنج سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

نسخه فیس‌لیفت از ام‌‌جی ZS

طبیعتاً نمی‌توان از چنین پیشرانه کم‌حجمی در زمینه عملکرد فنی انتظار خاصی داشت با این حال شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت آن برابر با 10.4 ثانیه بوده که برای چنین خودرویی رقم بدی هم نیست. حداکثر سرعت نیز 175 کیلومتر برساعت تعیین شده است. براساس استانداردهای WLTP، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با 6.8 لیتر بر صد کیلومتر اعلام شده است.

فروش ام‌جی ZS از هم‌اکنون و با قیمت پایه 15,495 پوند آغاز شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران