قیمت پایه 28 هزار دلار

معرفی فورد برانکو اسپرت 2021

25 تیر 1399 11:16

در کنار برانکو 2021 که در دو فرم بدنه عرضه شده، فورد مدل برانکو اسپرت را نیز معرفی نموده تا نسخه‌ای شهری‌تر از برانکو را برای رقابت با دو محصول جیپ یعنی کامپس و چروکی به میدان بفرستد.

قیمت پایه این خودرو 28,155 دلار تعیین شده که تا 34,155 دلار برای تریم Badlands بالا می‌رود.با توجه به طول و فاصله محورهای فورد برانکو اسپرت که به ترتیب برابر با 4.38 و 2.66 متر اندازه‌‌گیری شده، این خودرو در جایی میان مدل‌های اسکیپ و اکواسپرت قرار می‌گیرد.

فورد برانکو اسپرت نیز همچون برانکو 2021 در تریم‌های پایه، Big Bend ، Outer Banks ، Badlands و البته مدل تولید محدود First Edition با تیراژ 2 هزار دستگاه عرضه خواهد شد.

پیشرانه‌های فورد برانکو اسپرت

پیشرانه‌های قابل انتخاب برای فورد برانکو اسپرت دو نمونه 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژ به قدرت 181 اسب‌بخار و 259 نیوتن‌متر گشتاور و پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 245 اسب‌بخار و 259 نیوتن‌متر گشتاور بوده که هردو به جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک متصل می‌شوند. راننده این خودرو از طریق یک دکمه روی کنسول میانی می‌تواند یکی از حالت‌های نرمال، اکو، اسپرت، لغزنده و شن را انتخاب نماید.

فورد برانکو اسپرت 2021

طراحی فورد برانکو اسپرت

طراحی بدنه فورد برانکو اسپرت در فرم کلی بسیار شبیه به برانکو بوده و قابل شناسایی است ضمن این‌که در بخش‌های پایینی بدنه و ستون C شخصیت منحصر به خود را یافته است. این مدل را می‌توان در 5 تریم و 10 رنگ خریداری کرد. سقف مشکی رنگ این خودرو ظرفیت نصب دو عدد دوچرخه را دارد. برانکو اسپرت را می‌توان با رینگ های 17 یا 18 اینچی و حتی بزرگتر سفارش داد که تا نمونه 29 اینچی آفرود را نیز شامل می‌شود.

کابین و امکانات فورد برانکو اسپرت

طراحی داخلی فورد برانکو اسپرت با مدل اسکیپ شباهت‌هایی دارد ولی در عین حال در بسیاری از بخش‌ها متمایز است که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر داشبورد و لوگوی برانکو روی پشتی صندلی‌ها اشاره کرد. فضایی برای قرار دادن تبلت در پشت صندلی‌ها، خروجی 400 واتی، چراغ‌های قدرتمند داخلی، در بازکن بطری، محفظه زیر صندلی‌ها و نحوه جمع‌آوری آن‌ها برای به دست آمدن فضای بیشتر، این خودرو را به نمونه‌ای جادار و مناسب برای سفر تبدیل کرده است.

فورد برانکو اسپرت 2021

ترمز خودکار اضطراری با قابلیت شناسایی عابرپیاده، سیستم پایش نقطه کور با هشدار برخورد عقب، دستیار حفظ حرکت در میان خطوط و نوربالای خودکار به صورت استاندارد در تمام تریم‌های برانکو اسپرت نصب می‌شود.

با سفارش Co-Pilot360 Assist+ می‌توان مواردی شامل کروزکنترل تطبیق‌پذیر، دستیار فرمان و حفظ حرکت در میان خطوط را دریافت کرد ضمن این‌که در سامانه Co-Pilot360 Assist 2.0 نسخه پیشرفته‌تر از همین موارد افزوده می‌شود.

نمایشگر 8 اینچی لمسی با رابط کاربردی فورد Sync 3 با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، رینگ‌های 17 اینچی، دی‌لایت LED، ریل‌های سقفی با ظرفیت 68 کیلوگرم به صورت استاندارد در فورد برانکو اسپرت نصب می‌شود.

فورد برانکو اسپرت 2021

رینگ‌های 18 اینچی مشکی، پوشش چرم صندلی‌ها، نمایشگر 6.5 اینچی در صفحه پشت آمپر، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌ها، سیستم صوتی B&O، گرمکن فرمان، دوربین دید جلو با زاویه 180 درجه و بسیاری موارد دیگر را می‌توان در سایر تریم‌های فورد برانکو اسپرت دریافت کرد.

قیمت و زمان عرضه فورد برانکو اسپرت

قیمت پایه این خودرو 28,155 دلار تعیین شده که تا 34,155 دلار برای تریم Badlands بالا می‌رود. با پرداخت یکصد دلار می‌توان یک دستگاه از برانکو اسپرت را از طریق پایگاه اینترنتی فورد رزرو کرده و در نهایت از اواخر 2020 به بعد آن را تحویل گرفت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران