آخرین تغییرات برای بازار اروپا

قوی‌ترین ویرایش دیزلی مرسدس‌بنز G کلاس

26 تیر 1399 20:28

اردیبهشت‌ ماه گذشته تصاویری از نمونه آزمایشی نسل بعدی مرسدس‌بنز G550 منتشر شد. اما همچنان همه منتظر اظهارنظر رسمی شرکت هستند. با این وجود، ستاره نقره‌فام اشتوتگارت از این مدل آفرود بدون یک بروزرسانی جدید خداحافظی نمی‌کند. مرسدس‌بنز اعلام کرده است که G کلاس جدیدی را با برخی از بهینه‌سازی‌ها برای بازار اروپا در نظر گرفته است.

این قوی‌ترین ویرایش دیزلی خانواده G کلاس با نام G400d خواهد بود که در حال حاضر در کلیه سطوح آپشن و تجهیزات در دسترس است.قبل از هرچیز باید گفت که این قوی‌ترین ویرایش دیزلی خانواده G کلاس با نام G400d خواهد بود که در حال حاضر در کلیه سطوح آپشن و تجهیزات در دسترس است. این یعنی خودرویی با یک پیشرانه شش سیلندر خطی که 330 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور (در دور موتور 1200 تا 3200 rpm) تولید می‌کند.

در آفرودر جعبه‌ای آلمان‌ها، قابلیت جدیدی موسوم به حرکت صحرایی نیز اضافه شده است که از طریق سوئیچ داینامیک فعال می‌شود. این سیستم به لطف تنظیمات جدید ESP با تغییراتی در خروجی دریچه گاز به منظور بهبود کشش در مسیرهای شنی طراحی شده است.

به گفته کارشناسان برگ برنده G کلاس مدل 2021 کابین جدید است که دیجیتالی شده و بخشی از آپشن‌های آن استاندارد خواهد بود.

مرسدس‌بنز G کلاس مدل 2021

مرسدس‌بنز برای G کلاس مدل 2021 گزینه‌های سفارشی‌سازی را نیز دوباره بازطراحی کرده است. اکنون بسته موسوم به Night (ویرایش شب) قابل انتخاب است ولی خبر بد اینجاست که در این تیپ خبری از پکیج استیل از سری AMG Line نخواهد بود. از سویی دیگر مجموعه‌ای از چرخ‌های 20 اینچی 5 پره دوقلو با پوشش مشکی براق در نظر گرفته شده است.

مرسدس‌ برای G کلاس جدید رنگ‌های خاص‌تری نیز در نظر گرفته است. مانند تنالیته جدید خاکستری، سبز و آبی که از نسخه‌های خاطره‌انگیز گذشته الهام گرفته شده‌اند. المان‌های جدید بصری شامل پکیج سفارش این خودرو یعنی G Manufaktur می‌شوند.

دیدگاه کاربران