نصب 38 ایستگاه شارژ داخل باشگاه

همکاری آئودی و بایرن مونیخ

29 تیر 1399 11:12

بعد از توسعه همکاری بین شرکت خودروسازی آئودی و باشگاه فوتبال بایرن مونیخ تا سال 2029 حالا پروژه جدید این دو هم‌وطن آلمانی ورود به دنیای خودروهای برقی است.

با نصب ایستگاه شارژ بازیکنان و طرفداران بایرن مونیخ، در اطراف ورزشگاه آلیانس و دفتر باشگاه امکان شارژ خودروهای برقی خود را خواهند داشت.کارل هاینتس رومنیگه رئیس بایرن، اولیور کان عضو هیات مدیره این باشگاه و مدیر اجرای آئودی هایدگارد ورتمن قرارداد پروژه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را امضا کردند. قراردادی که شامل 38 واحد در ساختمان مرکزی باشگاه می‌شود. پروسه عملیاتی شدن این ایستگاه‌ها به اواخر تابستان جاری موکول شده است. این یعنی زیرساخت‌ها برای شروع فصل بعدی بوندسلیگا سر وقت آماده خواهد بود تا بازیکنانی که خودروی آئودی E-Tron را می‌رانند بتوانند شاسی‌بلند خود را با ظرفیت 150 کیلووات در زیرزمین ساختمان باشگاه شارژ کنند.

سال آینده میلادی نیز آئودی قصد دارد ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ یعنی آلیانز آرنا را به ایستگاه‌های شارژ برای استفاده طرفداران مجهز کند. هم‌چنین دو مجموعه با یکدیگر و به طور استراتژیک در کمپین بازاریابی حوزه برق همکاری خواهند کرد.

گفته می‌شود خودروهای آئودی بیشتر از نیمی از کارکنان و بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ امسال برقی خواهد شد. این اتفاق بر اساس تصمیم باشگاه بایرن به منظور کاهش آلایندگی گاز Co2 به میزان کمتر از 92 گرم در هر کیلومتر (براساس مقررات جدید اروپا برای سال 2021) بوده است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران