در تیراژ 1000 دستگاه

معرفی نسخه Black Line برای لکسوس NX

3 مرداد 1399 18:05

شکی نیست که لکسوس NX کمی پا به سن گذاشته، چراکه این مدل اولین بار در سال 2014 معرفی شده و از آن زمان تاکنون فقط یک فیس‌لیفت تجربه کرده که البته چندان هم ظاهر آن را تغییر نداده است. ولی باید به این نکته توجه کرد که طراحی NX در زمان معرفی از زمان جلوتر بوده و به نظر نمی‌رسد فعلاً خطر زیادی متوجه این شاسی‌بلند کامپکت و البته لوکس باشد.

لکسوس برای ساخت تنها یک هزار دستگاه از NX 300h F Sport Black Line برنامه‌ریزی کرده است.هرچند نسخه  300hاز NX می‌تواند پاسخگوی نیاز طرفداران خودروهای هیبرید باشد ولی مشکل این است که در ایالات متحده تریم اف-اسپرت از NX 300h حتی به عنوان آپشن نیز قابل سفارش نیست. اکنون خودروساز ژاپنی برای جلب رضایت مشتریان در سال 2021 این مشکل را نیز مرتفع نموده و علاوه بر آغاز عرضه تریم اف-اسپرت، نسخه تولید محدود Black Line از این مدل را نیز معرفی کرده است.

غیر از سفید اولترا و مشکی مرواریدی، رنگ جدید آبی Grecian  نیز برای این نسخه خاص از لکسوس NX 300h اف-اسپرت قابل انتخاب است ضمن این‌که تمام امکانات رفاهی قابل انتظار از یک لکسوس شامل سامانه چهارچرخ محرک، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها و در صندوق برقی با سنسور حرکت پا نیز در این مدل نصب شده است.

نسخه Black Line برای لکسوس NX

نکته جالب دیگر درباره NX 300h F Sport Black Line ، قرار داشتن یک جفت چمدان ساخت برند Zero Halliburton در آن بوده که در بسیاری جزئیات همچون نشان کرومی و دوخت داخلی مشابه طرح جلوپنجره لکسوس NX، با این خودرو هماهنگی دارند.

لکسوس برای ساخت تنها یک هزار دستگاه از NX 300h F Sport Black Line برنامه‌ریزی کرده است. تولید این خودروها ظرف سه ماه آینده آغاز شده و با قیمت پایه 46,810 دلار به علاقمندان عرضه خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران