استیشنی برای پیست

ب‌ام‌و M340i تورینگ رونمایی شد

5 مرداد 1399 11:34

هرطور که حساب کنید این خودرو ویژگی‌های مدرن یک محصول کاربردی را دارد. پیشرانه‌ای با حداقل 382 اسب‌بخار قدرت، شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه‌ای و البته ساختار خانوادگی. اینها رویایی بودند که ب‌ام‌و با مدل M340i تورینگ نسخه First Edition تبدیل به واقعیت کرد.

برای ب‌ام‌و M340i تورینگ یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربو با 382 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شده است.شرکت می‌گوید تنها 340 دستگاه از این استیشن را با رنگ خاکستری تیره تولید خواهد کرد. چراغ‌های جلوی این خودرو به صورت لیزری هستند که البته در سری 3 یک آپشن به حساب می‌آیند و مشتری می‌تواند مدل تمام LED را نیز انتخاب کند.

در طراحی بیرونی جزئیات دیدنی مانند المان‌های سیاه و سفید براق، جلوپنجره با توری متفاوت، ریل سقفی و سپری با هواکش‌های بزرگ به چشم می‌آیند. برای ب‌ام‌و M340i تورینگ رینگ‌های آلیاژی سبک 19 اینچی با پره‌های دوبل با طرح 792M دو رنگ در نظر گرفته شده است. پنهان شدن کالیپرهای بزرگ و زیبای ترمز پشت این رینگ‌ها به جذابیت‌های بصری این خودرو افزوده است.

داخل کابین شاهد استفاده استادانه از دو تریم چرمی منحصربه‌فرد از نوع سیلورستون و آبی Fjord هستیم که به صورت دوخت متضاد نارنجی رنگ Kyalami سر جای خود قرار گرفته‌‌اند.

ب‌ام‌و M340i تورینگ

حضور نشان نسخه اولیه و شماره تولید روی داشبورد منحصربه‌فرد بودن خودرو را یادآوری می‌کند. پنل اصلی داشبورد و رودری‌ها از جنس فیبر کربن شده‌‌اند تا یک نمای باوقار را برای داخل خودرو رقم بزنند.

برای ب‌ام‌و M340i تورینگ یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربو با 382 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شده است. سیستم انتقال قدرت AWD و جعبه‌دنده نیز 8 سرعته اتوماتیک است.

سفارش‌گذاری برای این خودرو از پیش‌تر برای بعضی از کشورهای اروپایی آغاز شده است. هم‌چنین نمایندگی‌های استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، کره جنوبی، خاورمیانه، کانادا، برزیل و مکزیک نیز می‌توانند درخواست مشتریان خود را دریافت کنند.

دیدگاه کاربران