محصول جدید شریک چینی جنرال موتورز

معرفی کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X

10 مرداد 1399 18:39

کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X به صورت رسمی و در جریان نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شده است. هونگ گوانگ X نتیجه کار مشترک میان اعضای جوینت ونچر جنرال موتورز، وولینگ و سایک بوده که پیش از این نیز چند خودروی کوچک و مینی ون را معرفی کرده است.

هونگ گوانگ X نتیجه کار مشترک میان اعضای جوینت ونچر جنرال موتورز، وولینگ و سایک است.البته وولینگ برنامه‌های زیادی برای جهانی شدن در سر دارد و به همین دلیل بوده که اقدام به معرفی سری محصولات خود کرده که جدیدترین آن‌ها همین هونگ گوانگ X است، خودرویی که می‌توان به عنوان یکی از زیباترین محصولات ارائه شده از سوی خودروسازان چینی به‌شمار آورد.

فرم بدنه این کانسپت حالتی عضلانی دارد و بنابر ادعای سازنده، براساس زبان طراحی جدید وولینگ شکل گرفته است. در نمای جلو مواردی شامل جلوپنجره مشکی براق، نوار LED و فرم X گونه چراغ‌های دیلایت به چهره آن هویت بخشیده و بخش پایینی سپر که به رنگ مشکی درآمده، باعث شده ارتفاع خودرو بیشتر به نظر برسد.

کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X

قدرت طراحی در نمای جانبی نیز نمایان است. خطوط مستقیم با گوشه‌های زاویه‌دار به همراه فرم زاویه‌دار قوس گلگیرها همراه شده ضمن این‌که حاشیه مشکی پنجره‌ها، ستون نقره‌ای A، رینگ‌های مشکی و ستون C که همچون سایر بخش‌های بدنه به رنگ قرمز درآمده، در کل مجموعه زیبایی را ایجاد کرده‌اند.

اسپویلر سقفی که از بدنه بیرون زده، نوار LED و چراغ‌های عقب که با فرم X طراحی شده‌اند نیز نمای عقب را در هماهنگی با سایر بخش‌های بدنه قرار داده‌اند.

کانسپت وولینگ هونگ گوانگ X

فعلاً تصویری از فضای کابین هونگ گوانگ X در دسترس نیست و می‌توان حدس زد که پروسه طراحی آن همچنان در دست اقدام باشد ولی می‌دانیم که این خودرو هفت نفره خواهد بود. براساس یافته‌های Car News China، وولینگ به احتمال فراوان سال آینده از نسخه نهایی این خودرو رونمایی خواهد کرد.

در نهایت بد نیست به این نکته اشاره کنیم که نمایشگاه خودرو چنگدو در حالی از 24 جولای تا 2 آگوست برگزار می‌شود که تمام نمایشگاه های خودرو در جهان غرب از چند ماه پیش به این سو تعطیل شده است. در سایت رسمی این نمایشگاه اعلام شده که بازدیدکنندگان باید ماسک به صورت زده و پیش از ورود، تاییدیه سلامتی را دریافت کرده باشند. علاوه‌براین مسئولان نمایشگاه ادعا کرده‌اند که تمام نکات ایمنی را درنظر گرفته و موارد لازم از جمله تعداد نفرات بازدیدکننده را مورد پایش قرار خواهند داد.

دیدگاه کاربران