ارزان‌تر از یک تلفن هوشمند

معرفی اسکوتر برقی شیائومی

11 مرداد 1399 14:30

شرکت شیائومی اقدام به معرفی یک اسکوتر برقی به نام Ninebot C30 کرده که محصولی جمع‌وجور و البته اقتصادی برای بازار چین بشمار می‌آید.

اسکوتر برقی شیائومی با قیمت 3599 یوان در مقایسه با بسیاری از تلفن‌های هوشمند نیز قیمت کمتری دارد.اولین عاملی که این اسکوتر را به گزینه‌ای جالب و قابل توجه تبدیل می‌کند، قیمت آن است. در ابتدا قرار بود شیائومی Ninebot C30 را با قیمت تنها 2 هزار یوان عرضه کند که البته بعداً با احتساب مالیات به 3599 یوان افزایش یافت. با وجود این افزایش قیمت، Ninebot C30 هنوز هم محصول بسیار ارزان‌قیمتی به شمار می‌آید چرا که در مقایسه با بسیاری از تلفن‌های هوشمند نیز قیمت کمتری دارد.

حداکثر سرعت شیائومی Ninebot C30 روی 25 کیلومتر برساعت محدود شده است. باتری این اسکوتر تنها 6 کیلوگرم وزن دارد و قابل جداکردن است ضمن این‌که با یک بار شارژ آن می‌توان تا شعاع 35 کیلومتر حرکت کرد. مجموع این عوامل، محصول شیائومی را به گزینه‌ای عالی جهت حرکت در شهرهای بزرگ بدل کرده است.

اسکوتر برقی شیائومی

ترمزهای Ninebot C30 در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه‌ای است. سایر تجهیزات این اسکوتر شامل چراغ‌های جلو و عقب LED و محفظه وسایل می‌شود. آرایش سیستم تعلیق اسکوتر شیائومی نیز به صورت دوشاخ تلسکوپی در جلو و تک فنره در عقب طراحی شده است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، شیائومی Ninebot C30 فعلاً تنها در بازار چین عرضه می‌شود. البته شرکت سازنده برای صادرات چنین محصولی به آمریکا و چند کشور اروپایی برنامه‌ریزی کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : drivespark.com

دیدگاه کاربران