• موتورسيکلت برقي B2 کرمان باتري

نمایشگاه مشهد: اولین اسکوتر کرمانی‌ها

بررسی موتورسیکلت کرمان باتری B2 برقی

12 شهریور 1402 08:40

رونمایی اسکوتر برقی کرمان موتور

شهریور 1402: شرکت کرمان باتری، که از زیرمجموعه‌های کرمان موتور است، در جریان نمایشگاه خودرو مشهد 1402 برای اولین‌بار از اسکوتر برقی B2 رونمایی کرد. با اینکه این اسکوتر، اولین‌بار در بهمن‌ماه 1401 معرفی شده بود اما در نمایشگاه مشهد، برای نخستین‌بار در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

مشخصات فنی اسکوتر برقی B2

موتورسیکلت برقی B2، نیروی موردنیازش را از طریق یک موتور برقی 800 واتی تامین می‌کند؛ به عبارت بهتر، قدرت خروجی آن حدود 1 اسب بخار است! باتری لیتیومی آن نیز از نوع 60 ولت 20 آمپرساعت هستند. در صورت خالی‌شدن باتری‌ها، باید 4 تا 6 ساعت برای شارژ شدن آن منتظر بمانید. گیربکس اسکوتر B2 فقط سه دنده دارد. حداکثر سرعت B2 به 60 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برد حرکتی آن با یکبار شارژ کامل، حدود 80 کیلومتر است.

وزن خالص این اسکوتر برقی، حدود 70 کیلوگرم است اما می‌تواند تا 180 کیلوگرم را حمل می‌کند. البته در صورتیکه در مسیرهای سربالایی با آن حرکت می‌کنید، اولا شیب خیابان نباید بیشتر از 20 درجه باشد، دوما حداکثر وزن راکب نباید بیش از 90 کیلوگرم باشد.

امکانات اسکوتر برقی B2

موتور برقی B2 کرمان باتری، دارای تعلیق هیدرولیکی است و در جلو، ترمز دیسکی و در عقب نیز به ترم کاسه‌ای مجهز شده. رینگ‌های جلو و عقب نیز از نوع 10 اینچی هستند. جهت افزایش دید موتورسوار، چراغ جلویی این موتورسیکلت، از نوع LED طراحی شده.

صفحه کیلومتر دیجیتال، کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکترونیکی و سیستم بلوتوث، از جمله آپشن‌هایی است که برای خریداران اسکوتر برقی B2 درنظر گرفته شده. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت کرمان باتری، مشتریان می‌توانند موتور برقی B2 را در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و آبی و ... سفارش دهند.

دیدگاه کاربران