قیمت پایه 67 هزار دلار

هونگچی E-HS9، شاسی‌بلندی برقی از چین

12 مرداد 1399 11:08

زیرمجموعه لوکس‌ساز FAW به صورت رسمی از مدل ویژه برقی خود به اسم E-HS9 پرده‌برداری کرد. پیش‌‌تر هونگچی تیزرهای محدودی از این خودرو را منتشر کرده بود.

قیمت پایه این خودرو چیزی حدود 67 هزار و 300 دلار است. در صورت انتخاب مدل‌های فول‌آپشن قیمت نهایی به بیش از 77 هزار دلار هم می‌رسد. تصاویر جدید این شاسی‌بلند اطلاعات بیشتری را از سبک طراحی و جزئیات خاص آن برملا می‌کند. البته همانطور که تصاویر نه‌چندان باکیفیت قبلی نشان داده بود، این خودرو یک برداشت واضح از کانسپت E115 است. جلوه اصلی طراحی بیرونی این خودرو جلوپنجره خاص با میله‌های عمودی است، ‌همچنین چراغ‌های باریک LED که در خودروهای لوکس امروزی باب شده. با این حال تفاوت خاص طراحی این چینی پر کردن فضای خالی بین میله‌ها با رنگ اصلی بدنه است.

همانطور که مشاهده می‌شود هونگچی از اجرای پیچیده جزئیات نیز غافل نشده است. بازی زیبای زوایا در ستون سوم در کنار ریل سقف و البته یک بالچه کوچه سقفی چهره این خودرو را اسپرت‌تر هم کرده است. شرکت می‌گوید برای مشتریان دو نوع رینگ 21 و 22 اینچی در نظر خواهد گرفت.

هونگچی E-HS9

شاسی‌بلند E-HS9 مجهز به یک موتور برقی 215 اسب‌بخاری و 350 نیوتن‌متری در محور جلو و یک موتور برقی دیگر با قدرت 295 اسب‌بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متری در محور عقب است. این یعنی مجموع قدرت و گشتاور این خودرو 510 اسب‌بخار با 770 نیوتن‌متر گشتاور است. منبع تغذیه این موتورهای قدرتمند باتری‌های 92.4 کیلووات ساعتی خواهد بود.

اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد قیمت پایه این خودرو چیزی حدود 67 هزار و 300 دلار است. در صورت انتخاب مدل‌های فول‌آپشن قیمت نهایی به بیش از 77 هزار دلار هم می‌رسد.

دیدگاه کاربران