غول ژاپنی سرانجام در سرزمین تزارها

نسل جدید تویوتا هایلندر در روسیه

12 مرداد 1399 13:40

تویوتا پس از یک وقفه طولانی شاسی‌بلند محبوب خود را نیز روانه بازار روسیه کرده است. نکته جالب اینجاست که نسخه عرضه‌شده برای روس‌ها با آنچه برای آمریکایی‌ها عرضه شده، تفاوت‌هایی دارد.

تریم پایه این خودرو که Prestige نام دارد با قیمتی حدود 49 هزار و 500 دلار عرضه می‌شود.این خودرو در قیاس با ویرایش قبلی 60 میلی‌متر طویل‌تر است. اتفاقی که باعث شده سه ردیف صندلی داخل کابین هایلندر جدید به خوبی جانمایی شود. حالا این خودرو با ظرفیت 8 نفر یکی از بزرگ‌ترین شاسی‌بلندهای جمع‌وجور بازار به حساب می‌آید. اگرچه اغلب هم‌کلاسان این خودرو به صورت هفت نفره هستند.

تویوتا برای بازار جدید خودرو نسخه پایه که به صورت دیفرانسیل جلو بود را عرضه نخواهد کرد. هم‌چنین خبری از مدل هیبریدی نیز در لیست فروش نیست. تنها نسخه موجود نمونه 4WD با پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر Vشکل است که 250 اسب‌بخار قدرت و 356 نیوتن‌متر تولید می‌کند. برای هایلندر فوق یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به تهویه مطبوع سه کاناله، صندل‌های چرم با گرم‌کن، فرمان با گرم‌کن، نمایشگر 7 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان و یک نمایشگر 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد. هم‌چنین در این خودرو دوربین عقب، رادار جلو، چراغ‌های تمام LED و رینگ‌های 18 اینچی نیز به صورت ثابت تعبیه شده‌اند.

مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر آپشن‌هایی مانند نمایشگر 10.5 اینچی و سیستم صوتی JBL را روی تویوتا هایلندر خود نصب کنند. تجهیزاتی مانند رینگ 20 اینچی، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و ترمز خودکار نیز در لیست آپشن‌های پولی قرار می‌گیرند.

نسخه پایه این خودرو که Prestige نام دارد با قیمتی حدود 49 هزار و 500 دلار عرضه می‌شود. نسخه فول‌آپشن با نام Safety Suite نیز قیمتی حدود 57 هزار و 600 دلار خواهد داشت.

دیدگاه کاربران