باربری در لباس پادشاه

مرسدس‌بنز X کلاس با تزئینات کارلکس

14 مرداد 1399 10:23

نمونه‌ای از مرسدس X کلاس که در تصاویر مشاهده می‌کنید، احتمالاً می‌تواند لقب جذاب ترین نسخه ساخته شده از این خودرو را دریافت نماید. این مدل سفارشی که توسط زیرمجموعه تخصصی شرکت کارلکس دیزاین برای خودروهای پیکاپ یعنی Pickup Design توسعه یافته، در بسیاری از جزئیات داخلی و ظاهری با نمونه استاندارد تفاوت دارد.

این مدل سفارشی که توسط زیرمجموعه تخصصی شرکت کارلکس دیزاین توسعه یافته، در بسیاری از جزئیات داخلی و ظاهری با نمونه استاندارد تفاوت دارد.اولین نکته جلب توجه رنگ‌آمیزی دورنگ بدنه بوده که بخش اعظم آن با سفید درخشان و در نیمه بالایی با طیفی از قهوه‌ای تزئین شده است. نوار روی بخش پایینی درها که نشان Yachting Edition روی آن حک شده نیز به رنگ قهوه‌ای درآمده است.

در کف محفظه بار از چوب بسیار باکیفیت استفاده شده که با توجه به احتمال زیاد آسیب رسیدن به آن، بعید به نظر می‌رسد مالک خودرو با پیکاپ خود اقدام به حمل بار و وسیله نماید.

در فضای کابین نیز این مرسدس‌بنز X کلاس خاص بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. جزئیات چوبی روی داشبورد و فرمان و البته پوشش چرم قهوه‌ای بخش‌هایی از صندلی‌ها، اهرم تعویض دنده و ترمز دستی، کنسول میانی و پوشش داخلی درها زیبایی این بخش را دو چندان کرده است.

مرسدس‌بنز X کلاس با تزئینات کارلکس

سایر بخش‌ها که با چرم پوشیده نشده‌اند از روکش آلکانترا قهوه‌ای تیره برخوردار شده که شامل بخش بالایی پوشش درها و داشبورد و قسمت‌هایی از فرمان می‌شود. روکش آلکانترا برای بخش میانی صندلی‌ها و پوشش چوبی کف کابین نیز جزء موارد سفارشی این مدل بشمار می‌آید.

البته افرادی که از خودرویی چون مرسد‌س‌بنز X کلاس برای مصارف شغلی خود استفاده می‌کنند احتمالاً به چنین مواردی که اشاره شد نیازی نخواهند داشت ولی با این همه نمی‌توان از قابلیت جلب توجه زیاد این مدل نیز غافل شد.

دیدگاه کاربران