نسخه‌ای خاص برای بازار اروپا

معرفی تویوتا راوفور هیبرید Black Edition

14 مرداد 1399 14:29

تویوتا نسخه سفارشی جدیدی از راوفور هیبرید را با نام Black Edition در بازار اروپا معرفی کرده است.

بدنه این مدل ویژه در کل تم رنگی تیره‌ای دارد و با رنگ مشکی میدنایت پوشانده شده است.بدنه این مدل ویژه از شاسی‌بلند ژاپنی که در کل تم رنگی تیره‌ای دارد، با رنگ مشکی میدنایت پوشانده شده درحالی‌که اطراف جلوپنجره، بخش پایینی سپرها، بخش اتصال آینه‌های جانبی به بدنه و اسپویلر عقب نیز با مشکی مات تزئین شده است.

نه تنها رینگ‌های 19 اینچی این خودرو به رنگ مشکی براق درآمده بلکه حتی سنسورهای هوشمند نصب شده در آن‌ها نیز مشکی هستند. بنابراین با اطمینان می‌توان ادعا کرد تنها بخشی که در این خودرو به رنگ مشکی درنیامده، نشان تویوتا بوده که در جلو و عقب آن نصب شده است.

فضای کابین نیز جدا از بدنه تویوتا راوفور نبوده و با ورود به این بخش می‌توان پوشش چرمی سیاه رنگ صندلی‌ها با دوخت خاکستری و سایر بخش‌های مشکی را مشاهده کرد.

تویوتا راوفور هیبرید Black Edition

تویوتا راوفور هیبرید Black Edition براساس تریم Style از این خودرو شکل گرفته و امکانات رفاهی همچون دوربین 360 درجه، حسگرهای هوشمند پارک، آینه دیجیتال دید عقب، سیستم صوتی JBL با 9 بلندگو به همراه DAB و محل شارژ بی‌سیم تلفن همراه در آن به صورت استاندارد نصب شده است.

سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین مجموعه Toyota Safety Sense که شامل چند سامانه ایمنی فعال است، در تویوتا راوفور هیبرید Black Edition به چشم می‌خورد.

تویوتا راوفور هیبرید Black Edition نیروی محرکه خود را از پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر دریافت می‌کند که 215 اسب‌بخار در نسخه دیفرانسیل جلو و 219 اسب‌بخار در نسخه چهارچرخ محرک قدرت تولید می‌کند که از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. تویوتا اعلام کرده شتاب صفر تا یکصد کیلومتر برساعت این خودرو برابر با 8.1 ثانیه است.

مشتریان اروپایی از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به سفارش تویوتا راوفور هیبرید Black Edition اقدام نمایند ولی تحویل خودرو به مشتریان از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران