سدان لوکس چینی با طول مضاعف

معرفی هونگچی H9+

14 مرداد 1399 16:29

اخیراً نسخه‌ای از سدان هونگچی H9 که طول بیشتری نسبت به مدل اصلی دارد در یکی از نمایشگاه های این برند چینی مشاهده شده است. با توجه به شواهد می‌توان نتیجه گرفت که این مدل به زودی برای فروش در بازار خودرو عرضه خواهد شد.

با توجه به افزایش چشمگیر طول بدنه می‌توان با اطمینان ادعا کرد که فضای پای سرنشینان ردیف عقب بسیار بیشتر از قبل شدهنباید فراموش کرد که هونگچی H9 اوایل سال جاری رونمایی شده و هنوز مشخص نیست که آیا نمونه‌ای از آن به مشتریان تحویل شده یا خیر. به هرحال فرم کشیده بدنه و کابین لوکس این خودرو به همراه فناوری‌های متعدد در نمونه استاندارد بسیار چشمگیر بوده که اکنون در نسخه بدنه بلند می‌تواند حتی گامی بلندتر برای جلب نظر خریداران خودروهای اشرافی باشد.

نسخه بدنه بلند از هونگچی H9 با ترکیب قرمز و سفید رنگ‌آمیزی شده و براساس گزارش‌های رسیده، احتمالاً 40 سانتی‌متر طویل‌تر از مدل استاندارد بوده که رقم قابل توجهی است. بزرگترین نشانه این طول اضافی را می‌توان در ضخامت بیشتر ستون B مشاهده کرد.

هونگچی H9+

تصویری که از کابین منتشر شده نیز صندلی‌های اشرافی ردیف عقب و پوشش چرمی سفید رنگ فضای داخلی را به نمایش می‌گذارد که با نمونه عادی هونگچی H9 تفاوتی ندارد. درهرحال با توجه به افزایش چشمگیر طول بدنه می‌توان با اطمینان ادعا کرد که فضای پای سرنشینان ردیف عقب بسیار بیشتر از قبل شده و می‌تواند نظر مشتریانی که نشستن در صندلی عقب را ترجیح می‌دهند، به سوی خود جلب نماید.

Car News China خبر داده که هونگچی H9 بدنه بلند برای عرضه به مشتریان عادی ساخته شده اما احتمال دارد دولت این کشور نیز برای خرید این سدان لوکس اظهار تمایل کند.

انتظار می‌رود پیشرانه هونگچی H9+ همچون مدل عادی این خودرو، واحد 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژر باشد که 252 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. علاوه‌براین، امکان سفارش پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر مجهز به سوپرشارژر با 272 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور نیز فراهم خواهد بود.

دیدگاه کاربران