یک مرسدس شبیه به می‌باخ

مرسدس‌بنز GLE کوپه با تیونینگ هوفل

18 مرداد 1399 18:47

شرکت آلمانی هوفل که سالهاست در امر تیونینگ خودروها فعالیت دارد، اکنون تصمیم به اعمال تغییر روی یکی از محصولات مرسدس‌‌بنز گرفته تا ظاهر آن را به تولیدات برند می‌باخ شبیه نماید.

برخی مالکان مرسدس‌بنز تمایل دارند خودرویشان شباهت بیشتری به محصولات می‌باخ داشته باشد و اینجاست که شرکت هوفل وارد عمل می‌شود.البته حتماً اطلاع دارید که تنها مدل‌های S، S کابریولت و GLS را می‌توان به صورت فابریک با تریم مرسدس-می‌باخ سفارش داد، هرچند برای مدت زمان کوتاهی مرسدس-می‌باخ G650 لاندولت نیز در تعداد محدود از سوی این خودروساز عرضه شد.

با این حال گویا برخی مالکان مرسدس‌بنز تمایل دارند خودرویشان شباهت بیشتری به محصولات می‌باخ داشته باشد و اینجاست که شرکت هوفل وارد عمل شده و GLE کوپه را با اعمال تغییراتی روی بدنه و کابین با ظاهری مشابه می‌باخ روانه بازار کرده است.

اولین نکته جالب توجه رنگ‌آمیزی دوتایی خاکستری و مشکی بدنه بوده که بنابر سفارش خریدار هرکدام از این‌ها را می‌توان برای یکی از نیمه‌ها سفارش داد.

مرسدس‌بنز GLE کوپه با تیونینگ هوفل

جلوپنجره متفاوت، جزئیات کرومی اطراف ورودی‌های هوا در سپر جلو، امکان سفارش رینگ‌ها در ابعاد 22 الی 24 اینچ، طراحی اسپرت سپر عقب، دیفیوزر بزرگ عقب و خروجی‌های چهارگانه اگزوز جزء سایر تغییرات ظاهری این خودرو نسبت به نمونه استاندارد به شمار می‌آید.

در فضای کابین این مدل سفارشی که HGLE نامیده می‌شود، هوفل هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ، دوخت و روکش قائل نشده و هرگونه درخواست مشتریان را اجرا می‌کند.

مرسدس‌بنز GLE کوپه با تیونینگ هوفل

دراصل این شرکت می‌تواند کل ظاهر فضای داخلی و طراحی روکش‌های چرم/آلکانترا را شبیه به نمونه‌های سفارشی AMG کند و یا این‌که کلا این بخش را از نو طراحی نماید.

در هردو حالت هوفل به مشتریان اطمینان داده که از متریال با بهترین کیفیت استفاده نموده و در نصب قطعات یا دوخت روکش‌ها دقت کافی به خرج می‌دهد.

دیدگاه کاربران