جشن تولید 55 سالگی برانکو

5 کانسپت جدید فورد از راه رسید

25 مرداد 1399 15:35

فورد در روز تولد شاسی‌بلند محبوب برانکو از 5 کانسپت جذاب با تاکید بر قابلیت‌های آفرود و علاقه‌مندی به طبیعت پرده‌برداری کرد.

این 5 کانسپت با تاکید بر قابلیت‌های آفرود فورد برانکو طراحی شده‌اند.مدل اول موسوم به Big Bronco یک شاسی‌بلند 2 در است که خود براساس کانسپت Trail Rig ساخته شده است. در‌های لوله‌ای و یک وینچ با قدرت 4535 کیلوگرم از جمله ویژگی‌های خاص این مدل است. این آفرودر خاص از باربند و تجهیزات سفری برند Yakima در روی سقف خود استفاده می‌کند.

نسخه بعدی برانکو ویرایش Fishing Guide است. ویژگی ملموس این نسخه نیز قفسه‌بندی بیرونی آن بر اساس نیاز راننده و سرنشین است. همانطور که از نام این مدل نیز برمی‌آید، محصول فوق برای علاقه‌مندان آماتور و حرفه‌ای ماهیگیری سفارشی‌سازی شده است. به ویژه آنکه میله‌های نگهدارنده چوب ماهیگیری و قفسه‌های یاکیما نیز در این مدل تعبیه شده است. در این نسخه چرا‌غ‌های کمکی مخصوص خودروهای سافاری به چشم می‌خورد.

کانسپت براساس فورد برانکو

مدل سوم برانکو Sport است که این مدل نیز با ملزومات شرکت یاکیما تجهیز شده است. کاملاً مشخص است که این مدل برای افراد ماجراجو طراحی شده. چراکه در قسمت‌هایی از آن جک بالابر و محفظه نگهدارنده تبر دیده می‌شود. نکته جالب درباره این خودرو حضور بخش پرفورمنس فورد برای بهبود محافظت از جعبه‎دنده خودرو بوده است. گارد جلوی سپر و چراغ آفرود تمام LED از جمله دیگر امکانات برونکو اسپرت است.

کانسپت براساس فورد برانکو اسپرت

نسخه بعدی برانکو اسپرت RZR است. این مدل اساساً در قد و قامت یک تریلر و آن هم فقط برای حمل موتورسیکلت کواد شرکت پولاریس مدل RZR XP توربو 1000 طراحی شده است. بخش کارگو در این مدل نیز توسط یاکیما توسعه یافته است که شامل سبدهای مختلف برای قرار دادن وسایل آفرود است.

دست آخر به ویرایش Off-Roadeo Adventure Patrol می‌رسیم که از ابتدا برای افزایش قابلیت‌های آفرود نسخه استاندارد تولید شده است. این مدل یک پیش‌نمایش هوشمندانه از مدلی است که فورد قصد دارد در رویداد آفرودئو از آن پرد‌ه‌برداری کند. یکی از چهار خودروی آفرودی که تابستان امسال در آستین تگزاس به نمایش درخواهد آمد.

دیدگاه کاربران