مجهز به موتور برقی

خودروی کارتینگ شیائومی با الهام از لامبورگینی

28 مرداد 1399 08:36

آیا تابه حال آرزوی خرید یک لامبورگینی ارزان و برقی و در عین حال جذاب و سرگرم‌کننده را داشته‌اید؟ به نظر می‌رسد شرکت شیائومی قصد دارد به این آرزو جامه عمل بپوشاند چراکه به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود و تحت همکاری مشترک با لامبورگینی، نسخه ویژه‌ای از Ninebot GoKart Pro را معرفی کرده است.

نسخه Lamborghini Edition کاملاً برقی بوده و به باتری 432 کیلووات ساعت مجهز شده است.هرچند از این خودروی کارت نمی‌توان عملکردی مشابه با خودروهای ساخت لامبورگینی را انتظار داشت ولی شیائومی سعی کرده با رنگ زرد Giallo Orion روی بدنه و نصب نشان‌های دیگر آن را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز سازد.

باله عقب با شباهت به نمونه مورد استفاده در خودروهای مسابقه‌ای، فرمان کوچک، صندلی‌های راحت‌، چراغ‌های آبی یخی LED و خروجی صوتی که صدای پیشرانه خودروهای لامبورگینی را شبیه‌سازی می‌کند، جزء سایر ویژگی‌های مهم این خودروی کوچک به شمار می‌آید. البته هنوز مشخص نیست صدای کدام یک از محصولات لامبورگینی از این خروجی‌ها شنیده خواهد شد. لازم به ذکر است شیائومی اعلام کرده این محصول توان حمل وزن صد کیلوگرم را دارد.

خودروی کارتینگ شیائومی با الهام از لامبورگینی

همچون مدل فعلی Ninebot GoKart Pro، نسخه Lamborghini Edition نیز کاملاً برقی بوده و به باتری 432 کیلووات ساعت مجهز شده است. به یاری این مجموعه، خودروی کوچک شیائومی می‌تواند 62 دور یک پیست 400 متری را با سرعت 40 کیلومتر برساعت طی کند.

فروش نسخه جدید از خودروی کارت شیائومی از 16 آگوست در چین و با قیمت 1479 دلار آغاز خواهد شد. درحالی‌که فروش نسخه عادی Ninebot GoKart Pro از مدتی پیش در ایالات متحده شروع شده، فعلاً درباره زمان عرضه نسخه Lamborghini Edition  خبری اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران