ونتیج و DBS با کد 007

استون‌مارتین‌هایی به سفارش جیمزباند

28 مرداد 1399 11:52

استون‌مارتین در آستانه اکران جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های جیمزباند با نام die No time to، نسخه ویژه‌ای از ونتیج و DBS سوپرلجرا را رونمایی کرد. سوپراسپرت‌هایی که قرار است سه ماهه ابتدایی سال 2021 راهی بازار شوند.

در فاصله حدود 3 ماه مانده به اکران اپیزود جدید فیلم جیمزباند، استون‌مارتین دو محصول سفارشی را تولید کرده است. پیوند خودروهای استون‌مارتین با فیلم‌های 007 یا همان جیمزباند، پیوندی تاریخی است. این برند همواره به‌عنوان نماد خودرویی این مامور مخفی انگلیسی محسوب می‌شود. حالا شرکت در فاصله حدود 3 ماه مانده به اکران اپیزود جدید، دو محصول سفارشی را تولید کرده است.

نسخه اول ونتیج خواهد بود که با الهام از مدل V8 کلاسیک که سال 1987 در ایپزود The Living Daylights به نمایش درآمده بود، طراحی شده است. ونتیج ویرایش 007 قرار است در فیلم جدید در کنار مدل افسانه‌ای DB5 نیز حضور داشته باشد. شرکت می‌گوید از این مدل تنها 100 دستگاه تولید خواهد کرد و قیمت پایه آن‌ها نیز حدود 210 هزار و 600 دلار برای بازار انگلستان است.

استون مارتین ونتیج 007

جزئیات ویژه ونتیج فوق شامل جلوپنجره‌ای شبیه به نسخه کلاسیک با فریم کلاسیک و البته خطوط زردرنگ در زیر خودرو است. رنگ اصلی بدنه خاکستری Cumberland نامگذاری شده است. داخل کابین صندلی‌هایی مشکی با چرم Obsidian به چشم می‌خورند. البته لوگوی 007 که نقش اصلی را در این خودرو ایفا می‌کند نیز درست در میان کنسول دیده می‌شود.

درج عدد 96.60 روی آفتابگیر نیز اشاره به فرکانس رادیوی پلیس روسیه در صحنه معروف تعقیب و گریز فیلم سال 1987 دارد. استفاده از لیزر نمایشی روی پلاک و یک ست کامل از چوب اسکی سفارشی از جمله آپشن‌های این خودرو با الهام از V8 کلاسیک هستند.

درباره مدل DBS Superleggera ویرایش 007 نیز باید گفت که شرکت برنامه دارد تنها 25 دستگاه از آن را تولید کند. این خودرو نیز با همان مشخصات فنی که در فیلم ظاهر می‌شود، رونمایی شده است. پوشش رنگی مدل جدید خاکستری سرامیکی نامگذاری شده است.

استون مارتین DBS 007

سقف این مدل از جنس فیبر کربن و به رنگ مشکی درآمده است. قاب روی آینه‌ها و رینگ‌های 21 اینچی Y شکل آن نیز با همین رنگ تولید می‌شوند. در این خودرو یک پلاک پرچ شده نیز وجود دارد که اشاره به شماره تولیدی آن دارد و کمیاب بودنش را تایید می‌کند. استون‌مارتین قیمت این مدل را نیز 365 هزار دلار اعلام کرده است.

دیدگاه کاربران