خودروی کوچک برقی برای بچه‌ها

مک‌لارن 582 دلاری

29 مرداد 1399 13:14

احتمالاً با خواندن تیتر این مطلب بسیار متعجب شده‌اید و از خود می‌پرسید چطور ممکن است شرکتی همچون مک‌لارن که از سال‌های دور به ساخت خودروهای گران‌قیمت و سریع مشغول بوده، اکنون خودرویی به قیمت تنها 582 دلار تولید کند.

این خودروی کوچک برقی تنها برای یک سرنشین خردسال مناسب است.خب شک شما تاحد زیادی صحیح است ولی باید به این نکته توجه کنید که از خودرویی کامل در ابعاد واقعی صحبت نمی‌کنیم بلکه با یک نمونه کوچک روبرو هستیم که نیروی محرکه خود را از باتری به دست می‌آورد. هرچند در یکی از تصاویر انتشار یافته از این خودرو راننده معروف مک‌لارن یعنی لندو نوریس داخل آن نشسته، ولی حقیقت این است که این خودروی کوچک تنها برای یک سرنشین خردسال مناسب است.

بد نیست بدانید شرکت مک‌لارن از مدت‌ها پیش به کار عرضه خودروهای برقی مخصوص کودکان اشتغال داشته و چندین نمونه از مدل‌های مشابه با P1 و 720S را عرضه کرده است.

چراغ‌ها و ترمزهای این نمونه کوچک از مک‌لارن سنا کاملاً عملکردی بوده و همچون نسخه واقعی، استارت آن نیز با یک دکمه انجام می‌شود. پس از روشن شدن پیشرانه برقی صدای مصنوعی نیز شنیده می‌شود ضمن این‌که سیستم صوتی نیز می‌تواند فایل‌های موسیقی را از کارت SD یا فلش مموری پخش نماید. یک دوربین دید 360 درجه به کودک برای دیدن محیط اطراف این خودروی کوچک یاری می‌رساند.

لندو نوریس در مک لارن سنا 582 دلاری مخصوص کودکان

نمونه کوچک از مک‌لارن سنا را می‌توان در شش رنگ مختلف شامل سفید، مشکی، نارنجی، آبی، قرمز یا زرد با جزئیات سبز سفارش داد. ترکیب رنگ اخیر، کلاه کاسکت مسابقه‌ای که توسط راننده مشهور یعنی آیرتون سنا استفاده می‌شد را در نظر می‌آورد.

مک‌لارن سنا ی کوچک در ایالات متحده در شعب منتخب فروشگاه‌های والمارت و تارگت با قیمت 582 دلار به فروش می‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران