یک خودروی هنری کوچک

معرفی بوگاتی Baby II با طرح Golden Era

10 شهریور 1402 18:57

همین اواخر بود که نسخه‌­ای منحصربه‌فرد از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت با لقب Golden Era معرفی شد. این خودرو که در رویداد مونته‌روی به نمایش درآمد، با ترکیب رنگی طلایی و مشکی و همچنین طرح محصولات به یادماندنی بوگاتی همچون تایپ 41 رویال، تایپ57 SC  آتلانتیک، EB110، ویرون، شیرون و همچنین پیشرانه 16 سیلندر معروف این برند تزئین شده بود.

اکنون نوبت به مدل کوچک Baby II رسیده تا با همین ترکیب زیبا، تزئین شود. البته طرح روی این خودرو که با الهام از مدل کلاسیک تایپ 35 شکل گرفته، از شیرون Golden Era کپی نشده و جزئیات متفاوتی دارد. طرح محصولات کلاسیک بوگاتی روی کاپوت به نمایش درآمده درحالی‌که مدل‌های مدرن در بخش جانبی و تصویری از اتوره بوگاتی و پسرش یعنی رولاند هم در بخش انتهای بدنه دیده می­‌شود. توجه داشته باشید که خودروی کوچک متعلق به فرزند مالک بوگاتی، ایده ساخت Baby II را شکل داد.

بوگاتی Baby II با طرح Golden Era

کابین بوگاتی Baby II Golden Era با رنگ سیاه تزئین شده، درحالی‌که روکش مشکی درپوش باک هم درگاه شارژ را پنهان کرده است. نشان طلایی EB هم در مرکز رینگ‌های مشکی دیده می­‌شود.

همچون شیرون سوپر اسپرت با لقب Golden Era، این نسخه ویژه از بوگاتی Baby II هم یک خودروی منحصربه‌فرد است. بنابر اعلام یک مقام مطلع در شرکت بوگاتی، هر دو خودروی Golden Era به سفارش یک نفر ساخته شده است.

از زمان مورد نیاز برای ساخت این خودروی کوچک اطلاعی نداریم، ولی بوگاتی از ساخت شیرون سوپر اسپرت Golden Era در مدت 400 ساعت خبر داده بود.

همچون سایر نمونه‌­های بوگاتی Baby II، قوای حرکتی این نمونه هم از یک موتور کوچک برقی تامین شده که محور عقب را به حرکت درمی‌­آورد.

بوگاتی Baby II با طرح Golden Era

بوگاتی Baby II در تیراژ 500 دستگاه با قیمت 34,800 دلار در سال 2020 عرضه شد. البته نسخه Golden Era براساس تریم ویتس از این خودرو شکل گرفته است، که در همان زمان با قیمت 50 هزار دلار به فروش رسید. اکنون که ویژگی‌های خاص Golden Era به این خودروی کوچک اضافه شده، می‌­توان انتظار داشت که با نمونه‌­ای بسیار خاص و گران‌قیمت مواجه هستیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران