بچه لندکروز دیزلی برای روس‌ها

تویوتا پرادو بلک پک

13 شهریور 1399 18:00

تویوتا لندکروز پرادو سری J150 حدود یازده سال است که در بازار حضور دارد و از آخرین تغییر آن سه سال می‌گذرد. با این حال هنوز هم خبری از عرضه نسل جدید نیست. به جای آن ژاپنی‌های بار دیگر یک به‌روزرسانی را برای پرادو معرفی کردند.

پرادو دیزلی حالا حدود 30 اسب قوی‌تر شده است.بفاصله یکماه از معرفی پرادو بلک ادیشن، تویوتا دوباره دست به کار شده و پرادو را با ویرایش جدیدی بنام Black Pack مجهز کرده؛ با این تفاوت که حالا بازار هدف، روس‌ها هستند.

تویوتا پردادو بلک پک مجهز به پیشرانه‌ای 2.8 لیتری توربو دیزل با 204 اسب‌بخار نیرو و 450 نیوتن‌متر گشتاور است. پیش‌تر، پرادوی دیزلی قبلی با همین پیشرانه می‌توانست 177 اسب‌بخار نیرو تولید کند. البته ژاپنی‌ها آپشن استارت/استاپ را روی پرادوها عرضه‌شده در روسیه به صورت استاندارد نصب خواهند کرد. این در حالی است که پرادوهای مشابه در بازارهای دیگر از این فناوری به صورت آپشن پولی بهره می‌گیرند.

تغییرات مهندسی در محصول جدید، کاری کرده است که شتاب صفر تا صد از 12.7 به 9.9 ثانیه کاهش پیدا کند ولی هم‌چنان سرعت نهایی بدون تغییر عدد 175 کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد.

در این خودرو می‌توان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی جدیدی را مشاهده کرد که به گفته شرکت رابط کاربری بهتری نسبت به قبل دارد. استفاده از سیستم‌عامل انحصاری Nimble اتصال آن به گوشی‌های اندروید و آیفون را آسان کرده است. کروز کنترل تطبیق پذیر و سیستم ترمز خودکار و هم‌چنین سیستم تشخیص عابر در تاریکی شب ازجمله آپشن‌های جذاب پرادوی جدید هستند.

تویوتا برای پرادو بلک پک خود از رنگ‌آمیزی جدیدی استفاده کرده است. تریم داخلی و تودوزی نیز سبک تیره‌ای مانند بدنه دارد. اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد نمایندگی تویوتا در روسیه این خودرو را در پاییز 2020 به دست مشتریان خود می‌رساند.

نویسنده : نیما حدادی

منبع : autoreview.ru

دیدگاه کاربران