مجهز به سیستم دریفت

جنسیس G70 به مدل 2022 رسید

1 آبان 1399 09:39

ماه گذشته بود که جنسیس تیزرهایی از سدان فوق لوکس خود، G70 را معرفی کرد. اکنون زیرمجموعه لوکس‌ساز هیوندای چهره نهایی این خودرو را منتشر کرده است. خودرویی که قرار است ابتدا در بازار کره جنوبی فروخته شود و سپس سال 2021 راهی سایر بازارها شود.

در اقدامی تحسین‌برانگیز در این خودرو حالت دریفت و انتقال قدرت تمام چرخ محرک اضافه شده است. آنچه در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد با مشخصات فنی بدون تغییر است. اما در سایر بازارها تغییراتی در بخش فنی را شاهد خواهیم بود. به عنوان مثال در اقدامی تحسین‌برانگیز در این خودرو حالت دریفت و انتقال قدرت تمام چرخ محرک اضافه شده است. هم‌چنین حالت رانندگی جدید اسپرت پلاس نیز روی G70 جدید دیده می‌شود که عملکرد پیشرانه و جعبه‌دنده را تهاجمی می‌کند.

برای سیستم تنفس نیز یک پکیج اگزوز جدید نصب شده تا صدای پرابهت‌تری را شاهد باشیم. گفته می‌شود این خودرو در بازار آمریکای شمالی با پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی با پیشرانه 2 لیتری توربو به دست مشتریان می‌رسید. جنسیس جدید می‌تواند 290 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این یعنی 38 اسب‌بخار قدرت و 67 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر.

جنسیس G70 مدل 2022

در بخش طراحی شاهد به‌روزرسانی G70 به‌ویژه در قسمت جلویی هستیم. جایی که چراغ‌های دو تکه، جلوپنجره بزرگ و هواکش‌های جانبی که این‌بار کمی نرم‌تر شده‌اند. در قسمت عقب نیز سبکی هماهنگ با نمای جلویی را شاهد هستیم.

داخل کابین نمایشگر 10.25 اینچی جایگزین نسخه قدیمی 8 اینچی شده است. رابط کاربری جدید نیز به طور کامل سامانه ناوبری را پشتیبانی می‌کند. با بزرگ‌تر شدن نمایشگر پشت فرمان میزان خوانایی آن نیز افزایش پیدا کرده تا در سرعت‌های بالا دقت راننده بر هم نخورد. جنسیس در این مدل از عایق‌های صدا روی شیشه‌های جلو و عقب استفاده کرده تا کابینی آرام‌تر را فراهم بیاورد.

دیدگاه کاربران