کوچک ژاپنی در آمریکای شمالی

یاماها R3 موتو جی پی ادیشن 2021

30 شهریور 1399 18:00

یاماها نسخه Monster Energy MotoGP Edition از موتورسیکلت YZF-R3 را با مدل 2021 و با قیمت 5599 دلار در ایالات متحده عرضه کرده است. تفاوت نسخه ویژه این موتورسیکلت با مدل عادی به تغییرات ظاهری خلاصه می‌شود.

آنهایی که طرفدار «ولنتینو روسی» هستند حتما از دیدن این نسخه R3 هم خوشحال می‌شونددرحقیقت یاماها R3 مانستر انرژی مدل 2021 می‌تواند توجه طرفداران موتورسیکلت‌های خاص و زیبا و همچنین علاقمندان مسابقات موتو جی‌پی را به سوی خود جلب نماید مخصوصا افرادی که به قهرمان این مسابقات یعنی والنتینو روسی علاقه زیادی دارند.

یاماها طراحی R3 را تغییر نداده و مواردی شامل چراغ‌های دوتایی جلو، مخزن باک ، دسته فرمان و پشت آمپر دیجیتال این مدل بدون هرگونه تغییر باقیمانده است. حتی فرم صندلی و خروجی اگزوز نیز مثل قبل است.

اما نسخه مانستر انرژی از یاماها YZF-R3 به پوشش مشکی و آبی بدنه با طرح‌های گرافیکی مزین شده که کاملا مشابه نمونه‌های شرکت کننده در مسابقات موتو جی‌پی است. به همین دلیل می­‌توان با اطمینان ادعا کرد که این مدل ویژه خود را از سایر مدل‌های غیرمسابقه‌ای موجود در بازار متمایز ساخته است.

همانطور که قبلا اشاره شد، یاماها R3 مانستر انرژی از نظر فنی با مدل عادی تفاوتی نداشته و از همان موتور 321 سی سی آب-خنک بهره می‌­برد، پیشرانه‌­ای که می‌­تواند سواری لذتبخشی را برای موتورسوار فراهم نماید.

درحالیکه یاماها اقدام به عرضه نمونه سفارشی از سری R3 در ایالات متحده نموده، در هندوستان هنوز نسخه BS6 از این مدل ارائه نشده است. عدم عرضه مدل بروزرسانی شده از این مدل را شاید بتوان به استقبال خریداران از نمونه فعلی مرتبط دانست، علتی که باعث شده یاماها فعلا رغبت چندانی نسبت به عرضه نسخه بروزرسانی شده از این مدل نداشته باشد.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : indianautosblog.com

دیدگاه کاربران