جادوی رنگ‌بندی

لامبورگینی اوروس چهار فصل

7 مهر 1399 11:46

در جدیدترین به‌روزرسانی لامبورگینی اوروس، شرکت ترکیب‌بندی جذابی از رنگ‌ها را برای آن در نظر گرفته است. ابر شاسی‌بلند ایتالیایی با پکیجی موسوم به Graphite Capsule راهی بازار شده تا با چهار رنگ خارجی جدید و البته استفاده هوشمندانه از سبک درخشش نئون، زبان بصری آن را مدرن‌تر کند.

گرافیت کپسول آخرین پکیجی است که به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا سبک زندگی خود را با لامبورگینی ترکیب کنند.این چهار رنگ جدید که همگی به صورت مات خواهند بود، برای اوروس مدل 2021 قابل سفارش‌گذاری است. رنگ‌هایی شامل سفید Bianco Monocerus، مشکی Nero Noctis، خاکستری Grigio Nimbus و مدل دیگری از رنگ خاکستری موسوم به Grigio Keres.

انتخاب هر یک از این رنگ‌ها، تغییراتی در رنگ‌آمیزی قسمت‌های زیرین خودرو را نیز شامل می‌شود تا با رنگ اصلی بدنه تطبیق داشته باشد. این قسمت‌ها شامل رکاب‌ها، دور رینگ‌ها، اسپویلر عقب و بخشی از سپر در زیر جلوپنجره هستند.

لامبورگینی اوروس پکیج گرافیت کپسول

لامبورگینی اوروس کنتراست و تضاد رنگ‌های اصلی را با رنگ‌های جذابی مانند نارنجی Arancio Leonis، قرمز Arancio Dryope، زرد Giallo Taurus و سبز Verde Scandal تکمیل کرده است.

یکی از بخش‌های دیدنی اوروس گرافیت کپسول، رینگ‌های 23 اینچی آن است که به زیبایی در تضادف با ماهیت رنگ مات اصلی، به صورت براق درآمده است.

نکته تحسین‌برانگیز در این خودرو، هماهنگ تریم داخلی با زبان گرافیکی بیرونی آن است. یعنی درست همان ترکیب‌بندی و ریزه‌کاری‌های بیرونی را اینجا نیز می‌بینیم.

لامبورگینی اوروس پکیج گرافیت کپسول

دوخت صندلی‌ها موسوم به Q-citura ، پنل روی داشبورد و رودری‌ها کاملاً در هماهنگی با تم اصلی هستند. پوشش آلومینیوم آنودایز (اکسید کنترل‌شده) در کنار فیبر کربن باز هم هنر لامبورگینی در افزایش چشم‌گیر خواص اسپرت‌گرایی را به رخ کشیده است.

مدیر ارشد بازرگانی شرکت می‌گوید اوروس گرافیت کپسول قابلیت انعطاف تکرارنشدنی لامبورگینی را به‌عنوان یک ابرشاسی‌بلند به نمایش می‌گذارد. این طراحی بصری مناسب قرارگیری و سازگاری در هر محیطی است. به گفته جیووانی پروزینو گرافیت کپسول آخرین پکیجی است که به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا سبک زندگی خود را با لامبورگینی ترکیب کنند.

دیدگاه کاربران