قدرت و امکانات بیشتر برای مشتریان نیوزیلندی

معرفی تویوتا هایلوکس Mako

12 مهر 1399 10:59

علاقمندان تویوتا هایلوکس در کشور نیوزیلند از شنیدن خبر عرضه پکیج Mako برای این خودرو بسیار خوشنود خواهند شد. تویوتا با هدف آماده ساختن هرچه بیشتر این مدل برای رقابت با فورد رنجر رپتور دست به چنین اقدامی زده هرچند که قرار است تنها 250 دستگاه از هایلوکس Mako ساخته شود. پکیج مذکور توسط شعبه تویوتا در نیوزیلند طراحی و تولید خواهد شد.

پکیج Mako که نام خود را از سریع‌‌ترین کوسه اقیانوس به عاریت گرفته، از بروزرسانی‌های ظاهری و فنی برخوردار شده است. پکیج Mako که نام خود را از سریع‌‌ترین کوسه اقیانوس به عاریت گرفته، از بروزرسانی‌های ظاهری و فنی برخوردار شده است. افزایش ارتفاع سیستم تعلیق به میزان 40 میلی‌متر در جلو و 50 میلی‌متر در عقب، کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر با شرایط مختلف، ترمزهای تقویت شده، نوار چراغ‌های LED، سپر آفرودی، لبه گلگیرهای عضلانی و نشان Mako روی چرم صندلی­‌ها جزء تغییرات ظاهری این خودرو محسوب می‌­شود.

نسخه سفارشی هایلوکس از همان پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل استفاده می‌کند که در سایر نمونه‌ها نیز نصب شده و 201 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. در مقام مقایسه بد نیست بدانید فورد رنجر رپتور به پیشرانه 2 لیتری توربودیزل مجهز شده که 213 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می­‌دهد.

تویوتا هایلوکس Mako

این روزها محبوبیت مدل‌های پیکاپ در بازار خودرو رو به افزایش است. پس از معرفی نسل جدید فورد رنجر در ایالات متحده، شایعاتی از عرضه قریب‌الوقوع رقبای این خودرو از سوی برندهای هیوندای و رم شنیده می­‌شود.

با افزایش تنوع مدل‌ها در رده پیکاپ، بازار لوازم جانبی مورد نیاز برای تزئین این خودروها نیز داغ‌تر از پیش خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران