جانشینی برای مدل H2

هاوال چولیان معرفی شد

12 مهر 1399 12:00

یکی از محصولات جدیدی که توسط شرکت گریت‌وال در نمایشگاه خودرو پکن 2020 به جهانیان معرفی شده، هاوال چولیان (Chulian) است. نام این خودرو در ترجمه به معنی «عشق اول» بوده و به همین دلیل در کنار اسم آن روی پلاک خودرو، یک قلب کوچک نیز قرار گرفته است.

نام چولیان در ترجمه به معنی «عشق اول» است، و آن را می­‌توان جانشین مستقیم مدل H2 دانستهاوال چولیان را می­‌توان جانشین مستقیم مدل H2 دانست که دیگر واقعاً پا به سن گذاشته و معرفی جانشین برای آن لازم به نظر می‌­رسید. معلوم نیست چه تعداد از مشتریان عاشق چولیان شوند ولی به هرحال این مدل نقش کراس‌اوری رده پایه را در میان محصولات گریت‌وال برعهده خواهد گرفت. طبق برنامه­‌ریزی‌های انجام شده، فروش چولیان از ماه نوامبر سال جاری در چین آغاز خواهد شد.

فرم کلی چولیان در نمای جلو تحت تاثیر چراغ‌هایی بزرگ و کشیده، جلوپنجره نسبتاً عریض و دیلایت‌هایی با فرم شبیه به دندان مار قرار گرفته درحالی‌که طرح چراغ‌های عقب نیز تاحدی هماهنگ با چراغ‌های جلو بوده و حروف نام برند HAVAL روی صندوق عقب، تقریباً تمام عرض این بخش را پوشانده است.

هاوال چولیان

فرم کلی بدنه این خودرو را می­‌توان ساده قلمداد کرد ولی این بدان معنی نیست که چولیان خودروی قابل توجهی نیست چراکه در این رده از خودروهای چینی، بسیاری محصولات با طرح ظاهری ناخوشایند نیز وجود دارند.

صفحه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی بزرگ روی داشبورد و نمایشگر هداپ دیسپلی جزء موارد قابل اشاره در کابین این خودرو به‌شمار می‌آیند.

براساس گزارش  CarNewsChina، قرار است پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌سوز مجهز به توربوشارژر با قدرت 156 اسب‌بخار در سینه این کراس‌اور نصب شود.

دیدگاه کاربران