قیمت پایه 55 هزار دلار

معرفی تریمی جدید برای آئودی TT

18 مهر 1399 12:00

از ماه می سال جاری که آئودی تجهیزات استاندارد و رنگ‌های جدیدی برای TT مدل 2021 در ایالات متحده ارائه کرد تاکنون دیگر خبری از این کوپه خوش‌استایل به گوش نرسیده است. اما آئودی دوباره با معرفی نسخه‌ای جدید از TT کوپه و رودستر این خودرو را بر سر زبان‌ها انداخته و ثابت کرده هنوز این مدل باسابقه را فراموش نکرده است.

آئودی TT S Line Competition Plus با مدل 2021 از همین ماه در آلمان و با قیمت پایه 55,514 دلار برای نسخه کوپه و 58,259 دلار برای نسخه رودستر قابل سفارش است. این تریم جدید که S Line Competition Plus نام گرفته، بنابر اعلام آئودی در حقیقت ترکیبی از دو پکیج مختلف بوده و تنها برای مدل TT 45 TSFI قابل سفارش است.

عناصر ظاهری شامل جلوپنجره جدید، ورودی‌های هوای جانبی، رکاب‌های جانبی اسپرت و دیفیوزر عقب از تریم S Line برگرفته شده درحالی‌که روکش مشکی براق جلوپنجره، آینه‌های جانبی، نوار روی رکاب جانبی، دیفیوزر و باله عقب جزء ویژگی‌های تریم بلک به شمار می­‌آید.

رینگ‌های 19 اینچی مشکی با طرح 5 بازوی Y به صورت استاندارد برای S Line Competition Plus نصب می­‌شود درحالی‌که امکان سفارش نمونه 20 اینچی با طرح 10 بازوی Y نیز فراهم است.

آبی توربو، قرمز تانگو، سفید یخچالی و خاکستری کرونوس را می‌­توان برای بدنه آئودی TT S Line Competition Plus سفارش داد. لازم به‌ذکر است تاکنون امکان سفارش رنگ خاکستری کرونوس برای آئودی TT وجود نداشته و این امر برای اولین بار اتفاق می‌­افتد.

تریمی جدید برای آئودی TT

فضای کابین آئودی TT S Line Competition Plus براساس ویژگی‌های پکیج S line شکل گرفته و مواردی شامل پوشش چرم و آلکانترا مشکی صندلی‌ها را دربرمی‌گیرد. خریداران امکان انتخاب یکی از رنگ‌های قرمز یا آبی را برای نخ دوخت روکش صندلی‌ها و سایر بخش‌ها خواهند داشت.

آئودی TT S Line Competition Plus با مدل 2021 از همین ماه در آلمان و با قیمت پایه 55,514 دلار برای نسخه کوپه و 58,259 دلار برای نسخه رودستر قابل سفارش است. تحویل خودروها به مشتریان از دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران