باز هم قوی‌تر و باز هم برای اروپایی‌ها

آئودی TTS کامپتیشن پلاس آمد

5 آذر 1399 14:30

چندی پیش آئودی TTS با قدرت 302 اسب‌بخاری و گشتاور 400 نیوتن‌متری برای بازار اروپا رونمایی شد. جالب آنکه این خودرو در بازار آمریکا با قدرت 288 اسب‌بخار و گشتاوری 380 نیوتن‌متری به فروش می‌رسد. خبر بد برای آمریکایی‌ها این است که آئودی باز هم TTS جدید را با قدرت بیشتر برای اروپایی‌ها معرفی کرده است.

آئودی TTS کامپتیشن پلاس می‌تواند 14 اسب‌بخار قدرت و 20 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر فراهم کند.خودروی جدید که پسوند Competition Plus دارد مجهز به همان پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است، اکنون می‌تواند 14 اسب‌بخار قدرت و 20 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر فراهم کند. آئودی TTS جدید حالا می‌تواند رقیب جذاب‌تری برای فولکس‌واگن Golf R و آرتئون R باشد.

کوپه جدید شرکت با جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه و سیستم انتقال قدرت Quattro (چهار چرخ محرک) می‌تواند صفر تا صد را در 4.5 ثانیه بپیماید که بهبود 0.3 ثانیه‌ای را نسبت به ویراش قبلی نشان می‌شود. البته سرعت نهایی هم‌چنان روی عدد 250 کیلومتر برساعت ثابت مانده است. در نسخه کامپتیشن پلاس سیستم تعلیق مغناطیسی به صورت استاندارد نصب شده است.

کابین آئودی TTS کامپتیشن پلاس مدل 2021

ثبت‌نام محصول فوق از همین ماه در بازار آلمان آغاز می‌شود. قیمت نسخه کوپه این خودرو 61 هزار یورو است، در حالی که نسخه رودستر 63 هزار و 700 یورو قیمت دارد.

پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که آئودی TTS سری کامپتیشن پلاس در بهار آینده به دست مشتریان برسد.

آئودی TT باتریم برنز

علاوه براین شرکت برای یک تریم ویژه موسوم به برنز سلکشن نیز در نظر گرفته شده که شامل انبوهی از گرافیک‌های مسی در داخل و خارج است. در این تیپ چراغ‌های جلو و عقب تمام LED هستند. صندلی‌ها چرمی و البته سیستم صوتی نیز بنگ اند اولوفسن خواهد بود.

این پکیج با قیمت 6,190 یورو برای نسخه استاندارد آئودی TT و قیمت 4,490 یورو برای آئودی TTS کامپتیشن پلاس قابل سفارش است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران