مناسب برای طبیعت‌گردی

معرفی نسخه‌ای خاص از فورد برانکو

19 مهر 1399 10:35

با توجه به آن‌که هنوز تجهیزات اضافه آفرود مناسب برای نسل جدید برانکو هنوز به صورت رسمی از سوی فورد عرضه نشده، معرفی یک کانسپت براساس این خودروی شاسی‌بلند که Overland لقب گرفته و بسیاری تجهیزات لازم برای سفرهای طبیعت‌گردی را به همراه دارد، می­‌تواند برای طرفداران این‌گونه خودروها بسیار هیجان‌انگیز باشد.

این خودروی شاسی‌بلند که Overland لقب گرفته و بسیاری تجهیزات لازم برای سفرهای طبیعت‌گردی را به همراه دارد.چادر سقفی دونفره ساخت Yakima که مقاومت زیادی دارد، اولین موردی است که جلب نظر می­‌کند. البته تنها اتفاق مهم سفرهای کمپینگ خوابیدن نیست بنابراین در فضای کابین نیز مواردی مثل سیستم مدیریت فضای بار شامل یخچال ARB، اجاق گاز و مجموعه لوازم آشپزی، میز جانمایی شده در محفظه بار به همراه صندلی‌های جمع‌شونده نیز پیش‌بینی شده است.

برای ساخت کانسپت Overland نسخه چهار در برانکو به عنوان مدل پایه انتخاب شده و رینگ‌های 17 اینچی Fifteen52 Traverse HD به همراه تایرهای 35 اینچی روی آن قرار گرفته ضمن این‌که سپر ماژولار استیل ساخت بخش خودروهای اسپرت شرکت فورد با وینچ روی آن و نوار چراغ‌های سقفی به همراه شش چرغ اضافی نیز نصب شده تا این برانکوی ماجراجو برای مواجه شدن با شرایط سخت آماده باشد. لازم به ذکر است یک رادیو CB نیز در این خودرو موجود است که مخصوصاً در شرایط اضطراری می­‌تواند بسیار کاربردی باشد.

فورد برانکو با تجهیزات کمپینگ

زیر کاپوت این برانکوی مجهز، یک پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست نصب شده که 270 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور را  از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها ارسال می­‌کند.

قرار بود این نسخه خاص از برانکو در نمایشگاه SEMA 2020 به معرض نمایش درآید که با توجه به شرایط پیش آمده، این رویداد نیز لغو شده است.

به هرحال هنوز مشخص نیست کدام یک از تجهیزات نصب شده روی این خودرو در آینده نزدیک در فهرست رسمی لوازم اضافه مناسب برای برانکو از سوی فورد معرفی خواهد شد، اتفاقی که انتظار می­‌رود در اواخر ماه اکتبر روی دهد.

دیدگاه کاربران