قیمت پایه 33,675 دلار

معرفی تریم جدید برای تویوتا راوفور هیبرید

19 مهر 1399 11:04

تنها یک سال پس از عرضه مدل فعلی راوفور که پنجمین نسل این خودرو محسوب می­‌شود، شرکت سازنده تغییراتی روی آن اعمال کرده است.

در تریم جدید تعادل مناسبی میان قیمت و تجهیزات برقرار شده است.با ورود این کراس‌اور به مدل 2021، راوفور هیبرید یک تریم میانی جدید یافته که «راوفور هیبرید XLE پرمیوم» نام گرفته و براساس تریم XLE از راوفور بنزین‌سوز ساخته شده است.

رینگ‌های 18 اینچی با طرح 5 پر و روکش کرومی، چراغ‌های اصلی، مه‌شکن و دیلایت‌های LED مهمترین ویژگی‌های ظاهری این تریم خواهند بود.

در کابین شاهد سقف شیشه‌ای برقی، صندلی راننده با تنظیمات هشت‌گانه برقی، سه پورت USB در جلو و دو تا در بخش عقب، تنظیم چهارگانه صندلی شاگرد، روکش چرمی فرمان و نمایشگر 7 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو خواهیم بود.

در سال 2021 تمامی نسخه‌های تویوتا راوفور هیبرید همچون قبل به پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر و یک موتور برقی مجهز شده‌اند که در مجموع 215 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند بنابراین آلایندگی و مصرف سوخت این خودرو با مدل قبل یکسان خواهد بود.

تویوتا راوفور هیبرید XLE  پرمیوم دراصل فاصله میان تریم‌های هیبرید XLE و هیبرید XSE که اختلاف قیمتی برابر با 5 هزار دلار دارند را پر کرده و با قیمت 33,675 دلار به فروش می‌­رسد.

هرچند اضافه شدن یک تریم جدید به جمع مدل‌های راوفور خبر خوبی است، باید توجه داشت در سال 2021 راوفور پرایم نیز عرضه خواهد شد. این خودروی پلاگین هیبرید به یک پیشرانه بنزین‌سوز و دو موتور الکتریکی مجهز شده که در مجموع 302 اسب‌بخار قدرت در اختیار آن قرار می‌­دهند.

دیدگاه کاربران