پیروزی خودرویی که هنوز وارد بازار نشده

درخشش فورد برانکو در رالی زنان

2 آبان 1399 09:38

فورد در حالی که هنوز حتی اولین نسخه از مدل برانکو اسپرت را به مشتریانش تحویل نداده، نخستین پیروزی خود را به دست آورد.

عملکرد خوب فورد برانکو اسپرت در رالی زنان نشان می‌دهد که این خودرو یک گزینه عالی هم برای گردش و تفریح و هم برای آفرود حرفه‌ای است. داستان از این قرار است که برانکو اسپرت توانسته در کلاس خود طی پنجمین دوره رالی زنانه Rebelle برنده شود. مسابقه‌ای سنگین که از دریاچه تاهو در نوادا آغاز می‌شود و در تپه‌های شنی امپریال کانادا پایان می‌یابد.

مارک گروبر مدیر بازاریابی برند برانکو می‌گوید حتی فقط به پایان رساندن رالی ربل نیز یک شاهکار است. ما به هر سه تیم شرکت‌کننده در این کلاس افتخار می‌کنیم. نتایج به خوبی نشان می‌دهد که برانکو اسپرت یک گزینه عالی هم برای گردش و تفریح و هم برای آفرود حرفه‌ای است.

فورد برانکو اسپرت مدل 2021 برنده کلاس X-Cross در رالی ربل شد. پشت فرمان این شاسی‌بلند که بر اساس تریم اسکیپ ساخته شده، شلبی هال و نقشه‌خوان پنی دیل بودند. این دو مسیر 1931 کیلومتری را تنها به کمک یک قطب‌نمای ساده و نقشه قدیمی طی کرده بودند.

در این رالی سه دستگاه فورد برانکو اسپرت وجود داشت. دومین برانکو توانست به مقام پنجم دست پیدا کند. سومین خودرو نیز توانست در پشت آنها به مقام ششم برسد.

بد نیست بدانید فورد برانکو اسپرت دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ موسوم به اکوبوست است که 245 اسب‌بخار قدرت و 373 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به صورت 4WD به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیدگاه کاربران